Testa brauciens

Subaru Outback tiek papildināts ar jaunām drošības sistēmām
Subaru Outback vienmēr bijis pusceļā starp pilnpiedziņas universāli un īstenu SUV. Tam ir vērienīgs klīrenss, …
Apsēžoties pie Subaru Crosstrek stūres, jūs uzreiz pamanīsiet, cik augstu atrodaties, salīdzinot ar citiem satiksmes dalībniekiem. Šī sajūta patiks lielāku apvidus automobiļu cienītājiem.
Turklāt ir ļoti viegli iekārtoties ērtā sēdpozīcijā, pateicoties plašajām stūres rata un sēdekļu regulācijas iespējām. Ja izvēlaties Limited vai Touring aprīkojumu versijas, sēdekļu regulēšana tiek veikta elektriski, un tajā ir iekļauts regulējams jostasvietas balsts.
Augstā sēdpozīcija nozīmē arī to, ka virs motora pārsega paveras patiešām labs skats. To pašu var teikt arī par pārredzamību aizmugurē, jo lielie aizmugurējie logi un izgriezumi aizmugurējos statņos uzlabo skatu pāri pleciem. Tas atvieglo automašīnas novietošanu stāvvietā, bet situāciju vēl vairāk uzlabo atpakaļskata kamera, kas pieejama jau standarta aprīkojumā.
Informācijas un izklaides sistēma ir pietiekami viegli lietojama, ar lielām ikonām un skaidru displeju, taču ekrāna reakcija var būt diezgan lēnīga. Izņemot skaļuma regulēšanas pogu un pāris pogas salona temperatūras paaugstināšanai vai pazemināšanai, viss tiek kontrolēts ar skārienekrāna palīdzību. Tas nav ideāls risinājums, bet tā tas ir arī visos konkurējošo automobiļu modeļos.
Priekšējos sēdekļos sēdošie diez vai sūdzēsies par Crosstrek piedāvāto vietas daudzumu. Plašums galvai ir labs, un sēdekli ir iespējams atbīdīt pietiekami tālu, lai šeit varētu sēdēt arī garāki autovadītāji.
Līdzās pārnesumkārbas svirai ir vairāki noderīgi sīklietu nodalījumi, ko papildina USB un 12V kontaktligzdas, un divi glāžu turētāji. Durvju kabatas nav īpaši lielas, taču tajās var ievietot dažus sīkumus un nelielu ūdens pudeli.
Aizmugurē sēdošie gan nebūs tik apmierināti. Ar jumta lūku aprīkotajā testa automobilī bija pietiekami daudz vietas pasažieru galvām, ja neesat garāks par 1.80m, taču pat īsāka auguma pasažieriem šī vieta šķitīs nedaudz klaustrofobiska. Tas ir žēl, jo vieta kājām ir lieliska - labāka nekā daudzos konkurentos - un vieta pleciem ir pietiekama, lai trīs cilvēki varētu sēdēt viens otram blakus.
Crosstrek bagāžnieka ietilpība ir 315 litri, kas nav konkurētspējīgs sniegums salīdzinājumā ar Kia Sportage (562 litri), Nissan Qashqai (504 litri) un Seat Ateca (510 litri). Tas nozīmē, ka Crosstek ir viens no mazākajiem bagāžniekiem ģimenes SUV segmentā. Arī bagāžnieka grīdas augstumu nav iespējams mainīt. Mums ir aizdomas, ka tas ir saistīts ar pilnpiedziņas sistēmu.
Tiesa, Crosstrek bagāžas nodalījums ir kvadrātveida formas, un šeit nav ievērojama krituma līdz bagāžas nodalījuma grīdai, tāpēc smagu priekšmetu iekraušana ir pietiekami vienkārša. Telpu var palielināt, nolaižot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, kas ir dalāmas 60/40 un nolaižamas līdz ar bagāžnieka grīdu.
Pircēji var izvēlēties kādu no trim apdares līmeņiem. Bāzes versiju Adventure, kam tālāk seko Limited, bet visbagātīgāk aprīkotais būs Touring. Mēs izvēlamies Adventure, jo tajā ir vairāk nekā pietiekami daudz aprīkojuma, tostarp 17 collu vieglmetāla diski, LED lukturi, lietus sensors, divu zonu klimata kontrole, priekšējo sēdekļu apsilde, informācijas un izklaides sistēma ar skārienjūtīgo ekrānu un plašs klāsts drošības sistēmu.
Touring komplektācijā būs 18 collu riteņu diski, elektriski regulējama stikla lūka, ādas sēdekļi, 10 pozīcijās elektriski regulējams vadītāja sēdeklis ar jostasvietas balstu un citi labumi.
€
Testa brauciens
Subaru Outback vienmēr bijis pusceļā starp pilnpiedziņas universāli un īstenu SUV. Tam ir vērienīgs klīrenss, …
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Testa brauciens
Ieraugot jauno Subaru Impreza, pārsteiguma momenta nav – tas izskatās tieši …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
CUPRA Formentor piedāvā SUV un kupejas dizaina kombināciju, atjautīgu interjeru un labu vadāmību. Lai gan tas nav tik praktisks kā Seat Ateca, salonā var ērti iesēsties četri augumā raženi pieaugušie un tam ir pienācīga …
Auto tests
Subaru Crosstrek ir lieliski piemērots apvidus apstākļiem un ir patiešām labi aprīkots - īpaši, ja runa ir par drošības aprīkojumu. Ja plānojat biežāk uzturēties uz asfaltēta ceļa, labāk izvēlēties kādu no tā ģimenes …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …