Testa brauciens

Citroen C3 Aircross Hybrid pirmais brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt visai labi brauc un nāk no atpazīstama zīmola. Tomēr ir grūti ignorēt to, ka daži elektroauto (arī tie, kas drīzumā būs pieejami Latvijā), ir tikai nedaudz dārgāki par maksimāli nokomplektētu ë-C3.
Runājot par elektromobiļiem, autobūves žurnālisti bieži runā par “nepārspējamu efektivitāti”, “veiktspēju, kas pārspēj superauto”, “īpaši ātru uzlādi” un tamlīdzīgi, taču reti tiek pieminēti tādi jēdzieni kā vienkāršība un izdevīgums.
Tāpēc jaunā Citroën ë-C3 atklāšana ir kā svaiga gaisa malks.
Citroën piedāvā nelielu elektromobili ar stilu, kas iedvesmots no SUV automobiļiem, plašu salonu, pienācīgu aprīkojuma klāstu un gandrīz 320 km sniedzamību par cenu, kas pēc valsts atbalsta saņemšanas nesasniedz pat 20 000 eiro slieksni. Dacia Spring ir lētāks, taču tas ir mazāks, ne tik jaudīgs un nespēs tik tālu aizbraukt.
Kā Citroën ir izdevies radīt tik rentablu kompakto elektroauto? Tradicionāli Citroën prioritāte ir bijis komforts, bet tagad, Stellantis Group vadībā, šis zīmols dara visu, lai tiktu iegūta maksimāli laba cenas un vērtības attiecība. Šī iemesla dēļ tika izstrādāta jauna Smart Car platforma, kas ir lētāka un vienkāršāka ražošanā.
Citroën ļoti lepojas arī ar to, ka piedāvā ë-C3 tikai ar būtiskākajām funkcijām. Tāpēc negaidiet bezatslēgas piekļuvi, elektriski regulējamus sēdekļus, panorāmas jumtu vai pat startera pogu - lai to iedarbinātu, ir jāizmanto klasiskā atslēga.
Taču rodas jautājums, vai tas viss nav pārlieku racionāli? Vai autovadītājiem, kas mīl tehnoloģijas, šī taupība būs pa prātam, vai tomēr viņiem labāk patiks labāk aprīkoti elektroauto? Lasiet tālāk, lai uzzinātu, kā Citroën ë-C3 konkurē ar sāncenšiem elektroauto segmentā.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Subaru Crosstrek ir lieliski piemērots apvidus apstākļiem un ir patiešām labi aprīkots - īpaši, ja runa ir par drošības aprīkojumu. Ja plānojat biežāk uzturēties uz asfaltēta ceļa, labāk izvēlēties kādu no tā ģimenes …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Ja izvairāties no dārgākajām versijām, Volkswagen T-Roc ir racionāls pirkums. Mēs uzskatām, ka sākumlīmeņa apdares versija un 150 ZS TSI dzinējs ir labākais risinājums, jo šis krosovers ir ne tikai izsmalcināts un …
Auto tests
Ja jums ir pietiekami liels budžets un jūs meklējat lielu kupejas SUV, Audi Q8 noteikti ir vērts apsvērt. Tā salons ir elegants un ietilpīgs, un uz ceļa tas uzvedas ļoti pārliecinoši. Mēs izvēlētos 3,0 litru dīzeļdzinēju S …