Spriest par vīru pēc cepures nav īsti pareizi – taču, raugoties uz jaunākās paaudzes RAV4 dizainu, ir grūti pretoties pārliecībai, ka viss ar šo Toyota modeli būs kārtībā un krosovers, kas reiz bija starp šī segmenta aizsācējiem, galu galā saņems labu vērtējumu.
Skaidrs, ka šāds auto, kura eksistences jēga ir kalpot par lielākas vai mazākas ģimenes transportlīdzekli, nekad nepiesaistīs sportiskas braukšanas piekritēju uzmanību tā, kā to varētu izdarīt GT86, Yaris GRMN vai GR Supra.
Taču dizaina ziņā gan jaunais RAV4 ir pamatīgi iedragājis stereotipu, ka Toyota neko citu, kā vien garlaicīgus, bezpersoniskus auto ar hibrīddzinējiem ražot nemāk. Protams, vienmēr būs kāds, kam nepatiks, taču nenoliedzams ir fakts, ka RAV4 ir kļuvis vīrišķīgāks. Līdz ar agresīvāku vizuālo tēlu ir mainīti arī jaunā RAV4 izmēri - tas ir par 10mm zemāks, bet riteņu bāze palielināta par 30mm ar domu par lielāku plašumu aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.
Salīdzinot ar līdzšinējo RAV4 modeli, jaunajam ir arī uzlabota virsbūves stingrība un samazināts smaguma centrs, tātad – īstenoti nepieciešamie priekšnoteikumi, lai uzlabotu šī krosovera vadāmības īpašības.
Šis RAV4 ir veidots uz kompānijas jaunās TNGA GA-K platformas, tātad tas ir pirmais Toyota modelis, kas izmanto šo arhitektūru – ja neskaita jauno Lexus ES. Kā tas ierindojas starp citiem jaunākajiem piedāvājumiem krosoveru segmentā? Lasi vairāk šajā testā.
Lapa 1 no 4