Testa brauciens

Toyota lielākais furgons Proace Max brauc gan ar dīzeli, gan elektrību
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Dīzeļdzinējs RAV4 modifikāciju saraksta ir pazudis uz neatgriešanos, tagad vienīgā opcija ir hibrīddzinējs, ko veido 2,5 litru tilpuma atmosfēriskais četrcilindru benzīna motors un elektromotors. Kopējā hibrīdsistēmas jauda ir 215 ZS. Mūsu testa auto bija ar priekšpiedziņu, pilnpiedziņas RAV4 gaidāms vēlāk šogad un tam būs vēl viens elektromotors aizmugurē, tāpēc arī jauda būs lielāka.
Kopumā - hibrīdsistēmas jauda ir OK, apdzīšanas manevri nebūs jāplāno pusstundu iepriekš. Protams, CVT variators joprojām izpilda savu klasisko triku – nospiežot akseleratora pedāli, pirmais ir troksnis un tikai pēc brīža - paātrinājums. Taču, izdarot nelielas korekcijas savā braukšanas stilā, šo īpatnību ir iespējams likvidēt.
Braukšanas ziņā jaunais RAV4 pilnībā atbilst tam, ko varētu gaidīt no ģimenes krosovera. Gaitas komforts kopumā ir labs, bedres nejūt, trokšņi no balstiekārtas dzirdami vien uz nelīdzena bruģa. Vadāmības ziņā jaunais RAV4 nav pārvērties par Porsche Macan, taču tas droši ir salīdzināms ar, piemēram, Škoda Kodiaq vai Honda CR-V. Stūres reakcija ir ātra, taču priekšējo riteņu saķere ar ceļu gan varēja būt nedaudz lielāka – braucot sportiskā režīmā, stabilitātes kontroles sistēmai nākas darboties katrā pagriezienā, taču šķiet, ka tipisks RAV4 pircējs to pat nemēģinās pārbaudīt.
Trokšņu izolācija šķiet labāka nekā līdzšinējās paaudzes modelī, turklāt hibrīdi, kā zināms, pilsētas sastrēgumos slīd pilnībā bez skaņas, pārvietojotoes pārsvarā ar uzkrāto elektrību. Ārpus pilsētas ir cits stāsts - lielākais trokšņotājs ir transmisijas un motora duets, taču - ar hibnrīdiem ir jāiemācās braukt mazliet mierīgāk, tas lielā mērā atrisinātu šo jautājumu.
€
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …