Testa brauciens

Praktiskā latvieša izvēle – Subaru Outback īpašnieka pieredze
Jāni Baumani draugi un tuvākie pazīst kā mednieku. Viņš 13 gadus vadījis Latvijas lielāko mednieku …
Ikviens Subaru Crosstrek ir aprīkots ar 136 ZS 2,0 litru benzīna vieglo hibrīddzinēju, un tā jauda ir pietiekama ikdienas braukšanai.
Tomēr tas nav īpaši ātrs, jo oficiālie dati liecina, ka no 0 līdz 100 km/h spurtu tas paveic 10,8 sekundēs. Tas ir lēnāk nekā sākumlīmeņa Kia Sportage vai Nissan Qashqai. Tas visjūtamāk būs brīdi, kad braucat ar mazu ātrumu – šādā tempā Crosstrek konkurenti ar turbokompresoru būs atsaucīgāki.
Subaru vieglais hibrīddzinējs ir īpaši viegls: jums paveiksies, ja, atlaižot akseleratora pedāli, mazos ātrumos iegūsiet dažas sekundes elektriskās piedziņas. Kad ieslēdzas dzinējs, pāreja starp abiem piedziņas veidiem ne tuvu nav tik vienmērīga kā labākajos hibrīddzinējos.
Situāciju neuzlabo Crosstrek CVT automātiskā pārnesumkārba. Tai ir “simulēti pārnesumi”, kurus var pārslēgt, izmantojot sviras uz stūres rata, taču vislabāk to atstāt automātiskajā režīmā, kas parasti labi nodrošina vienmērīgu progresu.
Līkumos Crosstrek labi pretojas virsbūves svārstībām un ir diezgan veikls. Saķere ar segumu ir pietiekama, auto vienmēr ir stabils un stūres iekārta labi nosvērta. Rezultātā to ir patīkamāk vadīt nekā Qashqai, lai gan šajā ziņā tas nav līdzvērtīgs Seat Ateca.
Tāpat kā Ateca gadījumā, arī šeit ir kompromisi. Crosstrek gaita ir stingra un to nevienā brīdī nevarētu saukt par plūdenu pat uz gludiem ceļiem. Ja brauksiet pa nelīdzenu ceļa posmu, seguma nepilnības varēs just visi salonā sēdošie.
Crosstrek atšķiras no citiem ģimenes apvidus automobiļiem ar to, ka tam ir īstas apvidus braukšanas spējas. Tam ir dāsns 220 mm klīrenss un X-Mode braukšanas iestatījums, kas optimizē standarta pilnpiedziņas sistēmu, braucot pa sarežģītām virsmām nelielā ātrumā, vienlaikus ietverot kalnu nobraukšanas kontroli. Pat ar standarta riepām tas var pārvarēt diezgan sarežģītu apvidu.
Kā jau tas ir tipiski CVT pārnesumkārbai, strauja paātrinājuma brīdī salonā būs dzirdama motora rēkoņa. Pārnesumkārba var arī nedaudz saraustīt citkārt mierīgo gaitu, kad pilsētā nospiežat un atlaižat akseleratora pedāli.
€
Testa brauciens
Jāni Baumani draugi un tuvākie pazīst kā mednieku. Viņš 13 gadus vadījis Latvijas lielāko mednieku …
Testa brauciens
Subaru Outback vienmēr bijis pusceļā starp pilnpiedziņas universāli un īstenu SUV. Tam ir vērienīgs klīrenss, …
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Formentor piedāvā SUV un kupejas dizaina kombināciju, atjautīgu interjeru un labu vadāmību. Lai gan tas nav tik praktisks kā Seat Ateca, salonā var ērti iesēsties četri augumā raženi pieaugušie un tam ir pienācīga …
Auto tests
Subaru Forester ir izturīgs ģimenes apvidus automobilis ar komfortablu gaitu un plašu salonu, turklāt tas ir spējīgs doties arī sarežģītā apvidū. Jāņem gan vērā, ka konkurentu cenu piedāvājums varētu šķist …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
Ja jums ir pietiekami liels budžets un jūs meklējat lielu kupejas SUV, Audi Q8 noteikti ir vērts apsvērt. Tā salons ir elegants un ietilpīgs, un uz ceļa tas uzvedas ļoti pārliecinoši. Mēs izvēlētos 3,0 litru dīzeļdzinēju S …