Testa brauciens

Opel Grandland pirmais brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Opel Grandland nodrošina plašu sēdekļa un stūres regulēšanas diapazonu, turklāt pedāļu pozīcija ir labi saskaņota ar vadītāja sēdekli. Lielākajai daļai cilvēku būs pietiekami viegli iekārtoties ērti, un sēdvieta ir samērā augsta (aptuveni kā Hyundai Tucson, bet ne tik augstu kā Volvo XC40).
Mēs esam izmēģinājuši ergonomiskos sēdekļus - tie ir ērti un nodrošina pietiekamu atbalstu muguras lejasdaļā un sānos, turklāt abas pozīcijas ir regulējamas.
Paneļa izkārtojums ir loģisks, ar fiziskām klimata kontroles pogām, kuras ir viegli lietot arī braukšanas laikā. Mēs dodam priekšroku šādam risinājumam salīdzinājumā ar skārienjūtīgā ekrāna saīsnēm, kas ir pieejamas Peugeot 3008.
Opel Grandland salonā ir vairāk nekā pietiekami daudz vietas galvai un kājām arī augumā garākiem pieaugušajiem, un salons ir pietiekami plašs, lai nodrošinātu, ka priekšējos sēdekļos sēdošajiem pasažieriem nav jāsaskaras ar elkoņiem.
Tomēr, ja jūsu augums ir krietni lielāks par 180 cm, Hyundai Tucson piedāvā vairāk vietas galvai, būdams viens no lielākajiem ģimenes SUV klases modeļiem.
Salīdzinot ar priekštečiem, jaunā Grandland virsbūves garums ir palielinājies par 17 cm. Tas ir ļāvis iegūt nedaudz vairāk vietas kājām aizmugurē sēdošajiem nekā iepriekš, tāpēc šeit var ērti iekārtoties arī garāks braucējs. Tikai paturiet prātā, ka Tucson un Kia Sportage piedāvā vēl vairāk vietas. Tas būs svarīgi, ja regulāri pārvietojaties ar automašīnu, kas pilna ar pieaugušajiem.
Grandland standarta aprīkojumā ir salokāmas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, un tās ir dalāmas universālā konfigurācijā 40/20/40. Patīkami, ka atzveltnes ir viegli nolaist, jo blakus aizmugurējo durvju ailēm atrodas nolaišanas sviras. Tiesa, Grandland aizmugurējie sēdekļi nav palaižami slīpāk, kā tas ir Sportage, un nav bīdāmi uz priekšu un atpakaļ, kā tas ir VW Tiguan.
Grandland izmērs nozīmē to, ka bagāžas nodalījuma tilpums ir palielināts līdz 550 litriem (iepriekšējā versijā tas bija 514 litri), kas ir pietiekami labs rādītājs, lai bez grūtībām ietilpinātu bērnu ratiņus vai pāris lielus koferus. Lai gan bagāžnieka izmērs ir līdzīgs Sportage un Tucson modeļiem, tas ir mazāks nekā līdzīgas cenas Škoda Kodiaq, kas piedāvā līdz pat 700 litru ietilpību.
Pat tad, ja izvēlaties sākumlīmeņa aprīkojumu, Grandland iegūs bagātīgu ekstru vezumu. Šajā sarakstā ir 19 collu vieglmetāla diski, adaptīvā kruīza kontrole, LED lukturi, divu zonu klimata kontrole, automātiskie vējstikla tīrītāji un citi elementi. Mēs to izvēlamies tāpēc, ka tas sniedz jums bagātīgu aprīkojumu, pārāk nepaaugstinot cenu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tā vietā, lai izstrādātu atsevišķu elektromobiļa modeli, Opel ir ietaupījis laiku un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmoreiz minēts rakstos kā Grandland X, bet 2021. gada modernizācijā …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunā Opel Astra ir ievērojama ne vien ar to, ka pārstāv jau astoto paaudzi 30 …
Testa brauciens
Plašpatēriņa automašīnu kodols Eiropā ir kompaktklase. Modeļu tajā ir daudz, taču pamati balstās …
Testa brauciens
Radīts no baltas lapas, astotās paaudzes hečbeks vilina ar pārsteidzošu dizainu, sportiskuma noti un jaunākajām …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Šī nav pirmā reize, kad dzirdam, ka neievērojamo …
Testa brauciens
Kurš gan nezina tādu automašīnu Opel Mokka? Mūsu platuma grādos tas ir …
Testa brauciens
Grandland X ir Opel jaunākais vidēja izmēra krosovers, kura konkurentu vidū ir Nissan Qashqai un VW Tiguan. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Nissan Qashqai joprojām ir spēcīgs ģimenes SUV klases pārstāvis, taču tas nespēj līdzināties Kia Sportage un Škoda Karoq daudzpusīgajam piedāvājumam. Mēs uzskatām, ka vislabāk izvēlēties N-Connecta aprīkojumu un vieglā …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …