Testa brauciens

Opel Grandland pirmais brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Vieglā tipa hibrīddzinējam ir 1,2 litru turbo benzīna dzinējs ar turbokompresoru un 48 V hibrīdsistēmu. Kopumā tas nodrošina 145 ZS un vairāk nekā pietiekamu veiktspēju ikdienas braukšanai - oficiālais paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ir 10,2 sekundes.
Pateicoties elektriskajam motoram, Grandland īslaicīgi var braukt tikai ar elektrisko piedziņu, kustoties nelielā ātrumā, un tas palīdzēs samazināt degvielas rēķinus, ja bieži braucat pa pilsētu. Tomēr, ja vēlaties kaut ko ar benzīna dzinēju un lielāku elektrisku diapazonu, iespējams, labāk izvēlēties 194 ZS jaudīgo PHEV vai arī pievērsiet uzmanību konkurentiem, piemēram, Kia Sportage vai Hyundai Tucson.
Grandland ir sešu un septiņu pakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārbas, kas vairumā gadījumu nodrošina raitu un vienmērīgu pārnesumu maiņu. Lai gan ir jūtama neliela vilcināšanās brīdī, kad nepieciešams pārslēgt par vienu vai diviem pārnesumiem zemāk, tomēr apdzīšana ir diezgan vienkārša.
Tā kā balstiekārta ir visai cieta un jau sākumlīmeņa versijai ir 19 collu riteņu diski, varētu sagaidīt, ka Grandland brauks visai nekomfortabli. Par laimi, vairumā gadījumu tā nav.
Redziet, stingrā piekare palīdz Grandland nodrošināt labu stabilitāti un kontroli braukšanas laikā, saglabājot virsbūvi vertikālā stāvoklī uz viļņainiem ceļiem labāk nekā “mīkstākiem” konkurentiem, tostarp Citroen C5 Aircross. Īpaši tas attiecas uz šosejai raksturīgajiem ātrumiem, kur Grandland sevi demonstrē kā diezgan izsmalcināts kreiseris.
Tomēr tas nav perfekts. Lai gan bedres to pārlieku nesatricina, ceļa nelīdzenumi būs jūtamāki nekā Sportage. Ja vēlaties kaut ko jautru un dinamisku, Grandland nav īstā atbilde - ideālā gadījumā jums būtu vērts pievērst uzmanību BMW X1.
Pats dzinējs lielākoties ir kluss. Lai arī tukšgaitā tā par tā darbību var nojaust, brauciena laikā tas nebūs dzirdams. Arī pretvēja un ceļa radītais troksnis ir labi ierobežots.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tā vietā, lai izstrādātu atsevišķu elektromobiļa modeli, Opel ir ietaupījis laiku un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmoreiz minēts rakstos kā Grandland X, bet 2021. gada modernizācijā …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunā Opel Astra ir ievērojama ne vien ar to, ka pārstāv jau astoto paaudzi 30 …
Testa brauciens
Plašpatēriņa automašīnu kodols Eiropā ir kompaktklase. Modeļu tajā ir daudz, taču pamati balstās …
Testa brauciens
Radīts no baltas lapas, astotās paaudzes hečbeks vilina ar pārsteidzošu dizainu, sportiskuma noti un jaunākajām …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Šī nav pirmā reize, kad dzirdam, ka neievērojamo …
Testa brauciens
Kurš gan nezina tādu automašīnu Opel Mokka? Mūsu platuma grādos tas ir …
Testa brauciens
Grandland X ir Opel jaunākais vidēja izmēra krosovers, kura konkurentu vidū ir Nissan Qashqai un VW Tiguan. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Hyundai ir paveicis neticamu darbu, uzlabojot Kona krosoveru. Tagad tas ir efektīvs, ietilpīgs un ļoti labi aprīkots mazais SUV, kas pircējiem šķiet patiesi pievilcīgs. …