Testa brauciens

Opel Grandland pirmais brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Pilnībā elektriskais Opel Frontera ar pieticīgu 44 kWh ietilpības akumulatoru un 113 ZS elektromotora jaudu ir diezgan kluss automobilis.
Sprinta laiks no 0 līdz 100 km/h 11,6 sekundes nozīmē, ka, visticamāk, vislabāk ir nesteidzīgi braukt ar elkoni uz durvīm, atskaņojot melanholiskus skaņdarbus. Tāpat arī 303 km oficiālā sniedzamība nozīmē, ka elektriskā Frontera ir piemērotāka bērnu vadāšanai uz skolu un lokāliem braucieniem, nevis pavisam tāliem ceļojumiem.
Tāpat kā lielākajai daļai elektromobiļu, arī Frontera transmisijai ir tikai viens pārnesums, tāpēc nav nekādu pārtraukumu un paužu, kas traucētu vienmērīgu braukšanu. Lai arī reģeneratīvā bremzēšana standarta braukšanas režīmā ir pietiekami maiga, lai to pat nepamanītu, šeit pieejams arī komforta režīms, kas padara reģeneratīvo bremzēšanu vēl neuzbāzīgāku.
Hibrīda Frontera izmanto 48 V elektrisko sistēmu un nelielu elektromotoru, lai palīdzētu paātrināties, uzlabotu degvielas ekonomiju un savlaicīgi palielinātu jaudu starp pārnesumu maiņām, tādējādi veicinot vienmērīgu braukšanu. Jaudīgākā, 136 ZS versija nodrošina pietiekami labu paātrinājumu, jo 0-100 km/h laiks ir 9,0 sekundes, salīdzinot ar 101 ZS versijas 10,5 sekundēm.
Jaunajam Frontera ir priekšējo riteņu piedziņa un salīdzinoši vienkārša balstiekārta. Šādā pieejā nav nekā principiāli nepareiza, jo konkurējošie mazie SUV, piemēram, Ford Puma, Škoda Karoq un VW T-Roc, pierāda, ka nav nepieciešama masīva un sarežģīta “piekare”, lai nodrošinātu komforta un vadāmības kombināciju. Tomēr abas galvenās Frontera versijas - pilnībā elektriskā un vieglā hibrīddzinēja - braukšanas sajūtās ir ļoti atšķirīgas.
Ja hibrīda versija jūtas nedaudz nesakārtoti pie maziem ātrumiem, tad elektriskā SUV papildu akumulatora svars palīdz šo nervozitāti nomierināt, nodrošinot gaitu, kas ir optimizēta komfortam, nevis labākajiem apļa laikiem. Elektriskā Frontera daudz labāk nekā hibrīds tiek galā ar nelīdzenu ceļa segumu.
Frontera ir apveltīta arī ar labu virsbūves kontroli. Līkumos sānsveres ir praktiski nemanāmas, turklāt to pašu varētu teikt par brīžiem, kad strauji bremzējat un paātrināties.
Atšķirībā no dažiem elektriskajiem apvidus automobiļiem Frontera bremzes ir ļoti vienmērīgas un progresīvas. Ātruma samazināšana norit ļoti līgani - to noteikti novērtēs to bērnu vecāki, kuru atvasēm ir tendence uz “jūras” slimību un sliktu dūšu.
Ja neskaita to, ka elektromotora svilpošana ir dzirdamāka, nekā jūs to varētu gaidīt, kopumā automobilis ir kluss. Neraugoties uz to, ka mild-hibrīda dzinējs ir ievērojami vieglāks, iekšdedzes agregātam nākas strādāt īpaši aktīvi, lai kustinātu auto uz priekšu, tāpēc salonā var būt dzirdama visai aktīva motora rūkoņa.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tā vietā, lai izstrādātu atsevišķu elektromobiļa modeli, Opel ir ietaupījis laiku un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmoreiz minēts rakstos kā Grandland X, bet 2021. gada modernizācijā …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunā Opel Astra ir ievērojama ne vien ar to, ka pārstāv jau astoto paaudzi 30 …
Testa brauciens
Plašpatēriņa automašīnu kodols Eiropā ir kompaktklase. Modeļu tajā ir daudz, taču pamati balstās …
Testa brauciens
Radīts no baltas lapas, astotās paaudzes hečbeks vilina ar pārsteidzošu dizainu, sportiskuma noti un jaunākajām …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Šī nav pirmā reize, kad dzirdam, ka neievērojamo …
Testa brauciens
Kurš gan nezina tādu automašīnu Opel Mokka? Mūsu platuma grādos tas ir …
Testa brauciens
Grandland X ir Opel jaunākais vidēja izmēra krosovers, kura konkurentu vidū ir Nissan Qashqai un VW Tiguan. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …
Auto tests
Opel Grandland ir labi aprīkots un pietiekami ietilpīgs, lai patiktu lielākajai daļai ģimeņu. Tomēr ir grūti ignorēt līdzīgā cenā esošo Kia Sportage, kas būs arī praktiskāks un ērtāks. …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …