Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
CUPRA ir izstrādājusi centrālo konsoli tā, lai tā pakāpeniski kļūtu arvien augstāka un savienotos ar paneli, tādējādi radot vadītājam savdabīgu kokona sajūtu.
Tiem, kuri alkst iegūt azartisku braukšanas pieredzi, priecāsies par sporta dizaina sēdekļiem, kas iekļauti jau standarta aprīkojumā. Vadītāja sēdpozīcija ir visai zema, un masīvie sēdekļu sānu balsti nodrošina lielisku atbalstu asos līkumos. VZ versijā pieejami elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (vadītāja sēdeklis ar atmiņas funkciju).
Priekšējā pārskatāmība ir laba, savukārt salīdzinoši lielie sānu logi uzlabo redzamību, kad skatāties pāri plecam. Visas versijas ir aprīkotas ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem, kā arī aizmugures skata kameru, atvieglojot manevrēšanu šaurās vietās.
CUPRA Terramar iepazīšanās cena ir no 35 500 eiro, kas ir par aptuveni 2000 eiro vairāk nekā sākumlīmeņa VW Tiguan, taču šajā izpildījumā Volfsburgas krosoveram būs par 20 ZS mazāk. Terramar būs par 1000 eiro lētāks nekā Škoda Kodiaq, bet par 4000 eiro lētāks nekā Mini Countryman. Ja salīdzinām ar BMW X1 un Volvo XC40 cenām, tad izdosies gūt visai iespaidīgu ietaupījumu - 9000 un 12 000 eiro.
Runājot par oficiālajiem degvielas patēriņa rādītājiem, 1.5 eTSI dzinējs ir salīdzināms ar līdzvērtīgu Tiguan, sasniedzot aptuveni 5,1 l/100km. 2,0 litru 204 ZS agregāts patērēs aptuveni litru vairāk, savukārt 265 ZZS dzinējs nedaudz pārsniegs 7 l/100km robežu.
Lai gan tas netiek līdzi augstvērtīgajai Volvo XC40 apdares kvalitātei (salona centrālajā daļā ir pārāk daudz plastmasas elementu), kopumā šeit atrodams tīkamu materiālu apvienojums, kas padara sajūtu līmenī Terramar padara par kvalitatīvāku produktu nekā Tiguan, Škoda Kodiaq un pat apsteidz Tavascan elektrisko SUV.
Terramar ir pārāk jauns, lai to iekļautu mūsu What Car? uzticamības aptaujā, taču CUPRA zīmols ierindojās tabulas vidusdaļā - 17. vietā no 31 autoražotāja.
Visi Terramar ir aprīkoti ar automātisko avārijas bremzēšanas sistēmu (AEB) un joslas saglabāšanas asistentu, kā arī ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu un tehnoloģiju, kas uzrauga vadītāja nogurumu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …
Auto tests
Nissan Qashqai joprojām ir spēcīgs ģimenes SUV klases pārstāvis, taču tas nespēj līdzināties Kia Sportage un Škoda Karoq daudzpusīgajam piedāvājumam. Mēs uzskatām, ka vislabāk izvēlēties N-Connecta aprīkojumu un vieglā …
Auto tests
Ja jums ir pietiekami liels budžets un jūs meklējat lielu kupejas SUV, Audi Q8 noteikti ir vērts apsvērt. Tā salons ir elegants un ietilpīgs, un uz ceļa tas uzvedas ļoti pārliecinoši. Mēs izvēlētos 3,0 litru dīzeļdzinēju S …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …