Testa brauciens
Komforta paraugs. Pirmais brauciens ar jauno Citroen C5 Aircross
Jaunāko Citroen C5 Aircross TV Autoziņas izmēģina Maljorkā. Elektriskā C5 sniedzamība Long …
Ja vēlaties samazināt izdevumus līdz minimumam, 136 zirgspēku 1,2 litru Puretech vieglā hibrīda benzīna dzinējs ir racionāla izvēle. Tas ir mūsu favorīts, spējot jau no zemiem apgriezieniem paātrināties veiklāk nekā Mazda CX-5 Skyactiv, turklāt tas bez grūtībām uzņem ātrumu arī šosejas režīmā.
Ja nepieciešama lielāka jauda vai plānojat vilkt piekabi, 1,5 litru BlueHDi 130 ZS dīzeļdzinējs ir labāks risinājums. Atšķirībā no vieglā hibrīda, motora apgriezieni šeit būs zemāki, tādejādi nodrošinot mierīgāku braucienu.
Tiem, kam ir svarīga efektivitāte, ieteicams apsvērt uzlādējamā jeb spraudņa hibrīda (PHEV) versiju. Attīstot 225 ZS, tas ir jaudīgākais motors C5 Aircross modeļu klāstā, būdams arī visklusākais. 13,2 kWh kapacitātes akumulators, kas darbojas tandēmā ar elektromotoru, sniedz iespēju veikt 55 km pilnībā elektriskajā režīmā.
Pilnpiedziņa nav pieejama, taču tā vietā tiek piedāvāta pretizslīdes kontroles sistēma Grip Control, kas atvieglo braukšanu sniegā, smiltīs vai dubļos pat ar 19 collu izmēra diskiem, ja vien tie apauti ar pareizajām riepām. Gaita ir salīdzinoši komfortabla, pat ar jau minēto disku izmēru, taču Grip Control pakotnes izvēle no papildaprīkojuma saraksta padara to nedaudz cietāku. Vadāmība ir pilnībā adekvāta, taču tādi konkurenti kā VW Tiguan šajā ziņā būs mazliet pārāki. Stūres reakcija dažiem varētu šķist mazliet par vieglu, pie kā būs jāpierod, it īpaši braucot lielākā ātrumā pa šoseju.
Pretvēja šalkoņa salonā kļūst dzirdama vien ātrumam pārsniedzot 100 km/h slieksni, taču tā, tāpat kā ceļa trokšņi uz raupjāka asfalta seguma, nav nekas kaitinošs, lai arī Qashqai trokšņu izolācija ir labāka.
€
Testa brauciens
Jaunāko Citroen C5 Aircross TV Autoziņas izmēģina Maljorkā. Elektriskā C5 sniedzamība Long …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vispirms noskaidrosim, kas Citroën Ami nav, – un tas nav auto. Pilnvērtīgs Citroën …
Testa brauciens
KAS TAS IR? C3 Aircross ir mazākais Citroën SUV modelis, tomēr būtu aplam to dēvēt par mazu. Ārēji …
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
|
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
|
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
|
||
BMW X6 |
€ 91 382 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
|
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
MG HS |
€ 26 990 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
|
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
|
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
|
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
|
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
|
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
|
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
|
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
|
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
Jaunais VW Tiguan nodrošina lielu plašumu pasažieriem un viņu bagāžai, kā arī lepojas ar labām braukšanas manierēm, taču par to nāksies maksāt. Škoda Karoq var izrādīties izdevīgāks, savukārt Volvo XC40 iespējams …