Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Jaunā Citroën C3 dzinēju klāsts ir pavisam vienkārši saprotams. Arsenālā ir 1,2 litru trīscilindru dzinējs, kas attīsta 100 ZS. Tas ir arī viss.
Ar sešpakāpju manuālo transmisiju, kas “ātrumus” pārslēdz vienmērīgi un ar īsu pārnesumu, C3 sagādā pārsteidzošu jautrību izbraucienā pa pilsētu. Tam ir pietiekami daudz dukas, lai turētos līdzi pārējiem satiksmes dalībniekiem arī uz šosejas.
Tāpat klāstā pieejams arī vieglā hibrīda dzinējs, kur tādas pašas jaudas iekšdedzes dzinējam pievienots elektromotors un automātiskā pārnesumkārba.
Līkumos tas nebūs tik precīzs un ass kā iepriekšminētie modeļi, taču saķere ir pietiekama, stūres iekārta ir labi izsvarota, un ātrumā automobilis ir viegli vadāms. Arī bremžu sistēma ir labāka nekā tā priekštecim.
Noliekot malā dinamikas rādītājus, Citroën prioritāti ir piešķīris komfortam. Tāpēc, lai gan C3 ir budžeta variants, tas ir aprīkots ar zīmola Advanced Comfort balstiekārtu, kas spēj radīt burvju paklāja efektu, braucot pāri bedrēm, uzbraucot apmalītēm, ātruma slāpētājiem un citiem ceļa nelīdzenumiem.
Atskaitot dažas reizes, kad aizmugures ass darīja zināmu par asākām bedrēm, kopumā gaita ir mīksta. Tas ir sakārtotāks nekā Seat Arona, bet ne tik labs kā Jeep Avenger.
Pretvēja un ceļa radītie trokšņi būs dzirdami, braucot ātrāk par 50 km/h. Blakus skaņas nav nomācošas, taču garā braucienā var kļūt nogurdinošas.
€
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Auto tests
Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī …
Auto tests
Subaru Forester ir izturīgs ģimenes apvidus automobilis ar komfortablu gaitu un plašu salonu, turklāt tas ir spējīgs doties arī sarežģītā apvidū. Jāņem gan vērā, ka konkurentu cenu piedāvājums varētu šķist …
Auto tests
Subaru Crosstrek ir lieliski piemērots apvidus apstākļiem un ir patiešām labi aprīkots - īpaši, ja runa ir par drošības aprīkojumu. Ja plānojat biežāk uzturēties uz asfaltēta ceļa, labāk izvēlēties kādu no tā ģimenes …