Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt visai labi brauc un nāk no atpazīstama zīmola. Tomēr ir grūti ignorēt to, ka daži elektroauto (arī tie, kas drīzumā būs pieejami Latvijā), ir tikai nedaudz dārgāki par maksimāli nokomplektētu ë-C3.
Runājot par elektromobiļiem, autobūves žurnālisti bieži runā par “nepārspējamu efektivitāti”, “veiktspēju, kas pārspēj superauto”, “īpaši ātru uzlādi” un tamlīdzīgi, taču reti tiek pieminēti tādi jēdzieni kā vienkāršība un izdevīgums.
Tāpēc jaunā Citroën ë-C3 atklāšana ir kā svaiga gaisa malks.
Citroën piedāvā nelielu elektromobili ar stilu, kas iedvesmots no SUV automobiļiem, plašu salonu, pienācīgu aprīkojuma klāstu un gandrīz 320 km sniedzamību par cenu, kas pēc valsts atbalsta saņemšanas nesasniedz pat 20 000 eiro slieksni. Dacia Spring ir lētāks, taču tas ir mazāks, ne tik jaudīgs un nespēs tik tālu aizbraukt.
Kā Citroën ir izdevies radīt tik rentablu kompakto elektroauto? Tradicionāli Citroën prioritāte ir bijis komforts, bet tagad, Stellantis Group vadībā, šis zīmols dara visu, lai tiktu iegūta maksimāli laba cenas un vērtības attiecība. Šī iemesla dēļ tika izstrādāta jauna Smart Car platforma, kas ir lētāka un vienkāršāka ražošanā.
Citroën ļoti lepojas arī ar to, ka piedāvā ë-C3 tikai ar būtiskākajām funkcijām. Tāpēc negaidiet bezatslēgas piekļuvi, elektriski regulējamus sēdekļus, panorāmas jumtu vai pat startera pogu - lai to iedarbinātu, ir jāizmanto klasiskā atslēga.
Taču rodas jautājums, vai tas viss nav pārlieku racionāli? Vai autovadītājiem, kas mīl tehnoloģijas, šī taupība būs pa prātam, vai tomēr viņiem labāk patiks labāk aprīkoti elektroauto? Lasiet tālāk, lai uzzinātu, kā Citroën ë-C3 konkurē ar sāncenšiem elektroauto segmentā.
€
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Ja jūs meklējat kompaktu automobili vai nelielu SUV, jaunais Citroën C3 ir ievērības vērts. Tas ir labi aprīkots, patiesi pieejams, pārsteidzoši ērts un salīdzinoši ietilpīgs. …
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …
Auto tests
Nissan Qashqai joprojām ir spēcīgs ģimenes SUV klases pārstāvis, taču tas nespēj līdzināties Kia Sportage un Škoda Karoq daudzpusīgajam piedāvājumam. Mēs uzskatām, ka vislabāk izvēlēties N-Connecta aprīkojumu un vieglā …