Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Visiem Audi Q7 ir elektriski regulējams vadītāja sēdeklis. Regulācijas diapazons, kas ietver pagarināmu sēdekļa pamatni un četrvirzienu jostasvietas regulēšanu, ļauj viegli atrast ērtu braukšanas pozīciju. Standarta sēdekļi ir ērti, bet dārgākos apdares līmeņos ir pieejami sēdekļi ar masīvākiem sānu polsterējumiem.
Pedāļu, sēdekļa un stūresrata izvietojums ir labi sabalansēts, lai nodrošinātu dabisku braukšanas pozu, un pa kreisi no bremžu pedāļa ir novietots kāju balsts. Patiesībā mūsu vienīgais pārmetums ir saistīts ar klimata kontroli. Temperatūras regulēšana integrēta skārienekrānā, kas novietots zem galvenā informācijas un izklaides sistēmas ekrāna. Tā kā ir jānospiež mazas ikonas, nevis fiziskas pogas, kuras var atrast ar taustes palīdzību, jums ir jānovērš skatiens no ceļa. BMW X5 un BMW X7 klimata kontroles pogas galvenokārt ir fiziskas, tāpēc tās vieglāk izmantot brauciena laikā.
Audi Virtual Cockpit sistēma ir iekļauta standarta aprīkojumā, un tā nomaina parastās analogās instrumentu ciparnīcas pret vienu milzīgu 12,3 collu digitālo paneli, kas atrodas aiz stūres rata. Tas var attēlot ātrumu, dzinēja apgriezienus un citus svarīgākos braukšanas datus, kā arī satelītnavigācijas karti, tālruņa vai audio informāciju uz pilna ekrāna.
Audi Q7 priekšējie sēdekļi būs pietiekami pat ražena auguma braucējiem. Vieta galvai ir ļoti daudz, un sēdekļi ir novietoti tālu uz aizmuguri, lai nodrošinātu daudz vietas kājām.
Iekāpšana un izkāpšana no otrās rindas sēdekļiem ir vienkārša, pateicoties plašajam aizmugurējo durvju atvērumam. Q7 nodrošina par dažiem centimetriem vairāk vietas kājām nekā BMW X5 un Land Rover Discovery un praktiski atbilst Volvo XC90. Tas nozīmē, ka gariem pieaugušajiem ir pietiekami daudz vietas ceļgaliem, un arī galvai ir pietiekami daudz plašuma. Vieta pleciem ir pietiekami daudz, lai trīs pieaugušie varētu ērti sēdēt viens otram blakus.
Trešās rindas sēdekļi paredzēti mazākajiem braucējiem, ja vēlaties doties garākos ceļojumos. Sēdēšana Q7 aizmugurē noteikti ir patīkamāka nekā, piemēram, X5 vai Mercedes GLE. Tomēr Discovery un BMW X7 ir labāka izvēle, ja jums regulāri jāved septiņi pieaugušie.
Q7 ir viens no nedaudzajiem automobiļiem, kas tiek pārdots ar sešiem ISOFIX sēdekļu stiprinājumiem, tāpēc tas ir ļoti piemērota izvēle ģimenēm.
Visi Q7 ir labi aprīkoti, tāpēc nevajadzēs iztērēt kaudzi naudas, lai iegūtu sev tīkamu versiju. Bāzes versijā iekļauti 19 collu vieglmetāla diski, elektriski nolokāmi durvju spoguļi, divu zonu klimata kontrole, daļēji ādas sēdekļi (priekšējie apsildāmi), kruīza kontrole un bezatslēgas iedarbināšana. Mēs izvēlētos S line aprīkojumu, kas piešķir Q7 dažādus sportiskākus akcentus.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
Hyundai ir paveicis neticamu darbu, uzlabojot Kona krosoveru. Tagad tas ir efektīvs, ietilpīgs un ļoti labi aprīkots mazais SUV, kas pircējiem šķiet patiesi pievilcīgs. …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …