Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Pat vismazāk jaudīgā Audi Q7 3,0 litru V6 dīzeļdzinēja jauda ir 231 ZS, un tas nodrošina nasku paātrinājumu. 286 ZS versija 100 km/h sasniedz 6,1 sekundē un jau no maziem apgriezieniem demonstrē straujāku virzību uz priekšu. Tas padara Q7 par viegli vadāmu un vairāk nekā pietiekami ātru luksusa SUV. Abi dīzeļdzinēji var vilkt piekabi ar bremzēm, kas sver līdz 3500 kg.
Ja nevēlaties dīzeļdzinēju, var aplūkot 3,0 l TFSI ar 340 ZS. Tas ir pietiekami jaudīgs jau pie zemiem apgriezieniem, tāpēc nav nepieciešams to pārlieku noslogot, lai strauji uzsāktu kustību. Ja degvielas ekonomija nav jūsu prioritāte, šis dzinējs ir ļoti patīkams.
Viskomfortablāko braukšanu nodrošina S Line versijas. Patiesībā šīs versijas Q7 ir viens no relaksējošākajiem automobiļiem savā klasē. Tas ir daudz ērtāks par Land Rover Discovery un Volvo XC90. Tikai dārgākie BMW X7 un Range Rover Sport ir pārāki par Q7. Adaptīvā balstiekārta ļauj pacelt vai nolaist auto par 60 mm, padarot to daudzpusīgāku.
Q7 ir radīts greznībai un komfortam, nevis sportiskai vadāmībai, taču tas joprojām ir apbrīnojami veikls, ja ņemam vērā, ka tas ir piecus metrus garš SUV ar septiņām sēdvietām. Salīdzinot, piemēram, ar X7 vai Discovery, šauros ceļa posmos tas ir ļoti kompakts, saglabājot minimālas virsbūves svārstības, īpaši ar sporta pneimatisko balstiekārtu.
Arī stūres vadība ir precīza – tā ir pārdomātāka nekā XC90. Ja vēlaties patiesi lielu SUV, kas ir ievērojami labāks pagriezienos, jums būs jāmeklē Porsche Cayenne.
Iedarbinot aukstu dīzeļdzinēju, tā darbību fonā varēs dzirdēt, taču šis troksnis izzudīs, kad dzinējs sasniegs darba temperatūru. Citkārt to varēs dzirdēt tikai tad, kad nolemsiet strauji paātrināties. Dzinējs ir vienmērīgāks nekā XC90 četru cilindru dzinēji, lai gan X7 un Discovery tiešie sešcilindru dzinēji ir vēl izsmalcinātāki. Benzīna dzinējs ir vienmērīgāks un klusāks nekā Q7 dīzeļdzinēja versijas, un tas skan patīkamāk augstos apgriezienos.
Vēja un ceļa troksnis šosejas ātrumā ir veiksmīgi apslāpēts - pat ar milzīgajiem 22 collu riteņu diskiem -, lai gan uz slikta seguma ceļiem var dzirdēt Q7 balstiekārtas darbību.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Nissan Qashqai joprojām ir spēcīgs ģimenes SUV klases pārstāvis, taču tas nespēj līdzināties Kia Sportage un Škoda Karoq daudzpusīgajam piedāvājumam. Mēs uzskatām, ka vislabāk izvēlēties N-Connecta aprīkojumu un vieglā …
Auto tests
Izcilais Q7 piedāvā relaksējošu komforta un mierīgas kreisēšanas manieru apvienojumu, vienlaikus demonstrējot pārsteidzošu veiklumu šāda izmēra SUV veidolā. Izvēlieties 55 TFSI S line komplektācijā vai 55 TDI, ja vēlaties …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …