Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Līdzīgi kā vairumam konkurentu, arī 2008 krosovera klīrens nav ievērojami lielāks kā klasiskajiem hečbekiem, tomēr vadītāja sēdpozīcija ir paaugstināta. Piemēram, salīdzinot ar Škoda Kamiq, Peugeot vadītāji sēdēs augstāk.
Stūri un sēdekli vadītājs varēs pielāgot pēc sirds patikas. Tāpat kā citos Peugeot saimes modeļos, arī šeit pie stūres sēdošajam nākas skatīties pāri stūrei, lai redzētu instrumentu paneli. Lai arī galvenie rādītāji ir novietoti augstāk kā parasti, ne visiem šāds risinājums šķitīs ērts, liekot stūri novietot neierasti zemu. 3D digitālais instrumentu panelis iekļauts standarta aprīkojumā visās versijās, izņemot Active.
No vadītāja skatupunkta ir pārredzama lielākā daļa apkārtnes. Vienīgo ierobežojumu veido priekšējās statnes, kas nedaudz aizsedz skatu krustojumos. LED priekšējie lukturi un aizmugurējie distances sensori iekļauti jau bāzes aprīkojumā, bet par priekšējiem sensoriem un atpakaļskata kameru būs jāpiemaksā.
Pat garāka auguma braucēji Peugeot 2008 jutīsies ērti. Brīva telpa galvai un kājām ir pietiekama, turklāt padomāts arī par salona plašumu, lai braucējiem nebūtu periodiski jāsaskaras ar pleciem.
Salonā izvietotas daudzskaitlīgas sīklietu novietnes – durvīs, cimdu nodalījumā un līdzās glāžu turētājiem.
Aizmugurē sēdošo kājām telpa būs tikpat lielā kā citos mazajos SUV, taču vieta galvas rajonā šeit atvēlēta mazāk, it īpaši, ja aprīkojumā izvēlēsieties panorāmas lūku. Trīs pieaugušajiem šeit būs nedaudz par šauru. Viedierīču uzlādei aizmugurē būs pieejamas arī USB ligzdas.
Ar paceltām aizmugures sēdekļu atzveltnēm, bagāžas nodalījuma ietilpība iekļaujas šī segmenta standartos. VW T-Cross un Renault Captur būs praktiskāki, taču 2008 šajā lauciņā pārspēj Q2 vai VW T-Roc. Tāpat vērts atzīmēt, ka franču krosoveram pieejams arī dubultais grīdas nodalījums, teju pilnībā ļaujot aizmirst par jebkādu ielādes slieksni.
Jau sākot ar Active aprīkojuma līmeni, krosovers iegūs 7 collu skārienjūtīgo ekrānu ar īsceļu pogām abos sānos. 10 collu displejs pienākas vien bagātīgāk aprīkojām versijām. Multimediju sistēma strādā ar nelielu aizturi, taču to atrisina Apple Carplay un Android Auto savienojamība, kas pieejama pilnībā visiem 2008 jau bāzes versijā.
Lielākā displeja gadījumā skārienjūtīgās pogas atrodas virs klavieru taustiņiem līdzīgajiem slēdžiem. Kamēr fiziskie slēdži brauciena laikā ir ērti lietojami, skārienjūtīgo virsmu izmantošana var sagādāt raizes.
Peugeot 2008 pieejams trīs aprīkojuma līmeņos - Allure, Style un GT. Pirmās divas versijas būs visai līdzīgas, ietverot visas pamatnepieciešamības, taču GT modifikācijai būs aizmugurējie un priekšējie distances sensori ar atpakaļskata kameru, bezatslēgas piekļuves un iedarbināšanas funkcija, Full LED lukturi, akustiskais vējstikls, 3D 10 collu digitālais mērinstrumentu panelis un citas ekstras.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Jaguar F-Pace ir praktisks krosovers, ar kuru ir patīkami braukt. Finansiāli jēdzīgākais pirkums ir modifikācija ar 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēju, taču, ja rocība atļauj, V6 motors ir daudz atbilstošāks Jaguar zīmola …
Auto tests
Jaunais Audi Q5 ir lieliski vadāms un pārsteidzoši ekonomisks, lai gan tā interjera kvalitāte kādam varētu nedaudz likt vilties. Mēs ieteiktu izvēlēties SUV versiju (nevis dārgāko Sportback) kombinācijā ar TFSI benzīna …