Testa brauciens

Lexus RZ iegūst lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu
Lexus RZ ir progresīvākais un dārgākais zīmola elektromobilis. Jaunākajā izlaidumā …
UX300e vadītāja sēdpozīcija drīzāk vērtējama kā pieņemama, nevis izcila. Bāzes komplektācijā krosovers ietver astoņos virzienos elektriski regulējamus sēdekļus ar iespējām pielāgot arī jostasvietas atbalstu. Dažiem sēdeklis var šķist pārlieku šaurs, bet citi pamanīs, ka tas nespēj nodrošināt tik labu sānu atbalstu līkumotos ceļa posmos kā Polestar 2 modelī.
Ja vēlaties iegūt SUV segmentam atbilstoši augstu sēdpozīciju, UX300e būs grūtības pilnībā izpildīt šādu vēlmi. Vadītājs atradīsies gandrīz tikpat augstu kā Polestar 2 un zemāk kā Volvo XC40 elektroauto. Nedz šis fakts, nedz augstā logu līnija diemžēl neatvieglo aizmugures pārredzamību, papildus ierobežojot skatu pār plecu grūti pārskatāmos krustojumos. Lai kompensētu šo problēmu, visi UX300e aprīkoti ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem, atpakaļskata kameru un spožiem LED lukturiem.
Bagāžas nodalījumam ir praktiska forma, turklāt šeit nav neērta ielādes sliekšņa. Arī zem bagāžnieka grīdas iespējams novietot dažādas sīklietas. Tiesa, tas šķiet maznozīmīgi, ja ņemam vērā nelielo bagāžas nodalījuma ietilpību. Testējot standarta Lexus UX, mēs pārliecinājāmies, ka zem bagāžnieka pārvalka iespējams ievietot vien trīs rokas bagāžas koferus. Jā, tikai trīs. Lai arī UX300 bagāžnieks ir par 47 litriem ietilpīgāks, tas tāpat ir mazāk nekā konkurentiem.
Mantu novietošanai salonā paredzēts neliels cimdu nodalījums un novietnes priekšējās durvīs, bet zem priekšējā roku balsta pavērsies vēl plašāka vieta. Aizmugurē sēdošajiem dzeramās pudeles un citas lietas būs jānovieto priekšējo sēdekļu atzveltņu kabatās, jo nodalījumi durvīs šeit nav paredzēti.
UX300e cena nav maza, taču par šo naudu iespējams iegūt bagātīgu aprīkojumu. Mēs iesakām izvēlēties versiju, kurā ietilpst ādas salona apdare, apsildāma stūre, ventilējami un apsildāmi priekšējie sēdekļi, apsildāmi aizmugures sēdekļi, bezatslēgas piekļuve un bezvadu viedtālruņa uzlāde.
Dārgākā versijā iepriekšminētajam pievienosies 10,3 collu multimediju ekrāns, augstas kvalitātes LED optika, uzlabota audio sistēma, head-up displejs un jumta lūka, taču šī modifikācija izmaksās pārāk dārgi.
Visiem UX300e būs Lexus drošības pakotne, kas ietver adaptīvo kruīza kontroli, līniju asistentu, tālo gaismu asistentu un ceļazīmju atpazīšanas sistēmu. Par papildus maksu iespējams iegūt aklo zonu monitoru.
Nozīmīgs trūkums, kas raksturīgs arī citiem Lexus modeļiem, ir UX multimediju sistēma. Standarta versijā pieejams klases standartiem neliels 7 collu ekrāns, kamēr Tesla Model 3 aprīkots ar 15 collu displeju, bet Polestar 2 ieguvis 11 collu ekrānu. Dārgākās versijās pieejams 10,3 collu displejs, taču tā izšķirtspēja visai ievērojami atpaliek no dzidrajiem un vizuāli tīkamajiem konkurentu ražojumiem.
Multimediju sistēmas izvēlnes izveidotas visai sarežģītas, turklāt ekrāna lietošanu neatvieglo arī laptopam raksturīgais skārienpaliktnis. Šāds risinājums nav tik intuitīvi izmantojams kā BMW i3 modelī izmantotais iDrive slēdzis.
Priekšējo sēdekļu roku balsta tuvumā izvietoti dažādi īsceļi, lai ātrāk varētu nokļūt no vienas funkcijas pie otras, turklāt Apple CarPlay un Android Auto savienojamība pieejama pilnībā visiem UX300e. Tas ļaus izmantot viedtālrunī pieejamo navigācijas karti, jo ne visām krosovera aprīkojuma versijām būs pieejama iebūvētā navigācijas sistēma. Par papildus maksu pieejama arī Mark Levinson 13 skaļruņu audio sistēma un head-up displejs.
Testa brauciens
Lexus RZ ir progresīvākais un dārgākais zīmola elektromobilis. Jaunākajā izlaidumā …
Testa brauciens
Jaunais vidējās premium klases sedans Lexus ES pat īsti vairs nelīdzinās ierastajiem …
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …
Auto tests
Honda e:Ny1 iemieso pievilcīgu īpašību kopumu, apvienojot pienācīgu sniedzamību ar lielisku praktiskumu un labu veiktspēju. Tā ir laba alternatīva Kia Niro EV, lai gan šis konkurents būs nedaudz patīkamāk vadāms un vēl …