Ja tev šķiet, ka elektroauto ir vien vides aizsardzības kustības untums un nespēj radīt nekādu braukšanas baudu, Tesla Model S liks strauji mainīt šādu nostāju.
Šis modelis ir radīts, lai būtu iekārojams – sākot no sporta auto cienīgas dinamikas un beidzot ar pievilcīgu ārieni un interjeru. Pircējiem ir iespēja izvēlēties starp aizmugures piedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī trīs jaudas variācijām. Klāsta virsotnē ir P100D modifikācija, kuras “Ludicrous plus” režīms ļauj 0-100 km/h paātrinājumu veikt mazāk kā 3 sekundēs. Šīs modifikācijas oficiāli apstiprinātais attālums, ko var veikt starp uzlādēm, ir 600 km, bet pat bāzes versijas 60kWh baterija ļauj sasniegt 0-100 km/h paātrinājumu veikt 5,7 sekundēs un 400 km attālumu starp uzlādēm. Protams, lielākas jaudas baterijas nozīmē arī ilgāku uzlādes laiku – no standarta elektrorozetes Model S nepieciešamas 30 stundas līdz pilnai uzlādei. Tomēr, izmantojot Tesla Supercharger lādēšanas piesēgvietas (Latvijā tādu vēl nav, bet tiek plānotas), 80% no baterijas iespējams uzlādēt vien pusstundas laikā. Tesla Model S cenas ziņā var pielīdzināt tādiem auto, kā Mercedes-Benz CLS vai Porsche Panamera, taču – vai tā ir vērā ņemama alternatīva šiem auto? Lasi vairāk šajā testā.
Lapa 1 no 4