Testa brauciens

Ķīnas auto Latvijā - GWM Ora 03 elektroauto lietotāja pieredze
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
GWM Ora 03/Funky Cat ieguvis augstu novērtējumu Euro NCAP drošības testos, turklāt tam ir arī pienācīga garantija un ļoti laba cena. Protams, tam netrūkst sāncenšu, kas garantē konkurētspējīgu piedāvājumu, taču Ora 03 jau ir paspējis iemantot popularitāti arī Latvijā.
GWM Ora 03 ir kompakts elektromobilis, kas tika laists klajā ar vēl dīvaināku nosaukumu nekā jebkurš cits - Ora Funky Cat. Paskaidrosim, ko tas viss nozīmē.
Ora ir Ķīnas autobūves giganta Great Wall Motors (GWM) apakšzīmols, kas specializējas tieši elektrisko automobiļu ražošanā. Un “Funky Cat”? Tā pamatā ir automašīna, ko Ķīnā pārdod kā Good Cat, bet citos tirgos tas zināms arī ar segvārdu Funky.
Tiek apgalvots, ka Ķīnas un Eiropas versijas ir praktiski identiskas, un tajās ir tikai dažas programmatūras izmaiņas.
Elektromobilis pieejams divās versijās - ORA 03 un ORA 03+. Pirmā apgādāta ar 48 kWh akumulatoru, bet dārgāka versija ieguvusi 63 kWh bateriju, kas ļauj veikt pat 420 km distanci (WLTP). Abām versijām ir priekšējo riteņu piedziņa, un 0-100 km/h spurts oficiāli ilgst 8,2 sekundes, kas elektromobilim nav nemaz tik iespaidīgs rādītājs.
GWM Ora 03 sevī ietver daudz tehnoloģiju, tam ir ilga garantija un ļoti labi rezultāti drošības testos, bet vai ar to visu pietiek, lai tas spētu konkurēt ar sāncenšiem, tostarp Cupra Born, Hyundai Kona Electric, Renault Zoe un VW ID 3? Lasiet tālāk, lai to uzzinātu...
€
Testa brauciens
Ķīnas autoražotāji straujiem soļiem ienākuši ne tikai Rietumeiropā, bet arī Latvijā. Kamēr vieni …
Testa brauciens
Kad Latvijas Gada auto konkursam tika pieteikts pirmais Great Wall Motors krosovers Wey 05, gandrīz …
Testa brauciens
Tas ir ķīniešu autoražotāja Great Wall Motors krosovers, acainās Oras lielais brālis, …
Testa brauciens
…
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Volkswagen ID.3 ir labi vadāms, komfortabls un Pro S versijā pat visai dinamisks, tomēr tas ir diezgan dārgs, tāpēc iesakām apsvērt arī MG4 EV un pat Tesla Model 3. Ja iegādājaties ID.3, iesakām izvēlēties Pro modeli. No …