Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
UX300e izmanto 54,3 kWh litija jonu akumulatoru un elektromotoru, kas novada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Šāds komplekts attīsta 204 ZS un 300 Nm griezes momentu, 100 km/h sasniedzot 7,5 sekundēs. Tas ir ātrāk nekā plašāk pieejamie Kia e-Niro un Peugeot e-2008, vienlaikus ievērojami atpaliekot no Tesla Model 3 un Polestar 2. Citiem vārdiem sakot, pirmajos metros Lexus ir patiesi ātrs. Uz mitra seguma UX paļaujas uz saķeres kontroles sistēmu, lai novērstu priekšējo riteņu izslīdēšanu. Tiklīdz esam sasnieguši šosejai raksturīgu ātrumu, paātrinājums šķiet mazāk iespaidīgs.
Vadītājs var izvēlēties dažādus braukšanas režīmus. Sporta režīmā elektriskā krosovera akseleratora pedālis kļūst ļoti atsaucīgs, bet D un B režīmi iekļauj divus dažādus reģenerācijas režīmus, kas būs jūtams atlaižot gāzes pedāli. Pēdējais no šiem režīmiem ļaus pielāgot reģenerācijas efektivitāti ar lāpstiņām aiz stūres, izmainot bremzēšanas spēku un rekuperētās enerģijas apjomu. Tiesa, pat agresīvākajā režīmā efekts nebūs tik jūtams kā Nissan Leaf, kas brauciena laikā ļauj izmantot tikai vienu pedāli.
Lai tiktu galā ar papildus svaru, ko radījis elektroauto akumulators un elektriskais motors, UX ieguvis papildus konstrukcijas stiprinājumus, vienlaikus pārveidojot arī amortizatorus, lai krosovers spētu saglabāt optimālu svara sadalījumu. Pārsteidzīgi būtu uzskatīt, ka UX300e ir sportisks krosovers. Lai arī stūre ir pietiekami precīza, asākos līkumos būs jūtama virsbūves sašūpošanās, turklāt priekšējie riteņi salīdzinoši ātri zaudē saķeri.
Mīkstie piekares regulējumi nodrošina komfortablu gaitu uz šosejas. Pilsētvidē būs jūtamas dažas ceļa nepilnības, taču ne tik daudz kā Model 3 vai Polestar 2.
Priekšā sēdošajiem par brīvo vietu galvai un kājām nebūs jāsūdzas, taču aizmugurē sēdošie jutīsies mazāk komfortabli. Šaurais aizmugurējo durvju atvērums apgrūtinās iekāpšanu un izkāpšanu, turklāt garākiem pasažieriem ceļgali rīvēsies pret priekšējo sēdekļu atzveltnēm.
Ja papildus diviem pasažieriem aizmugurē centīsies ierūmēties arī trešais braucējs, vidū sēdošajam būs jāsamierinās ar dažādiem kompromisiem. Vidējā sēdvieta ir augstāka nekā abas malējās, samazinot brīvo vietu galvai. Polestar 2, Tesla Model 3 un Volvo XC40 elektriskajā krosoverā par aizmugurē sēdošo komfortu būs padomāts vairāk.
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …