UX300e izmanto 54,3 kWh litija jonu akumulatoru un elektromotoru, kas novada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Šāds komplekts attīsta 204 ZS un 300 Nm griezes momentu, 100 km/h sasniedzot 7,5 sekundēs. Tas ir ātrāk nekā plašāk pieejamie Kia e-Niro un Peugeot e-2008, vienlaikus ievērojami atpaliekot no Tesla Model 3 un Polestar 2. Citiem vārdiem sakot, pirmajos metros Lexus ir patiesi ātrs. Uz mitra seguma UX paļaujas uz saķeres kontroles sistēmu, lai novērstu priekšējo riteņu izslīdēšanu. Tiklīdz esam sasnieguši šosejai raksturīgu ātrumu, paātrinājums šķiet mazāk iespaidīgs.
Vadītājs var izvēlēties dažādus braukšanas režīmus. Sporta režīmā elektriskā krosovera akseleratora pedālis kļūst ļoti atsaucīgs, bet D un B režīmi iekļauj divus dažādus reģenerācijas režīmus, kas būs jūtams atlaižot gāzes pedāli. Pēdējais no šiem režīmiem ļaus pielāgot reģenerācijas efektivitāti ar lāpstiņām aiz stūres, izmainot bremzēšanas spēku un rekuperētās enerģijas apjomu. Tiesa, pat agresīvākajā režīmā efekts nebūs tik jūtams kā Nissan Leaf, kas brauciena laikā ļauj izmantot tikai vienu pedāli.