Testa brauciens
                        Lexus RZ iegūst lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu
Lexus RZ ir progresīvākais un dārgākais zīmola elektromobilis. Jaunākajā izlaidumā …
                            Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir grūti ignorēt faktu, ka tirgū ir pieejami krietni lētāki un ietilpīgāki sāncenši, piemēram, Kia e-Niro un Tesla Model 3. Abi spēs ar vienu uzlādi veikt lielāku distanci un abiem būs modernāka multimediju sistēma.
                                        Uz papīra šķiet, ka Lexus UX300e ir auto, kas radīts panākumiem.
Pirmkārt, tas ir elektrisks, iederoties šī brīža karstākajā tirgus segmentā. Otrkārt, tas ir SUV. Apvienojot abas sastāvdaļas, nākas secināt, ka Lexus krosoveram ir visas iespējas būt modē.
Jāatzīmē, ka Lexus jauno UX300e neredz kā konkurentu tādiem elektriskajiem SUV kā Hyundai Konda Electric, Kia e-Niro vai Peugeot e-2008. Tā vietā tas būtu jāsalīdzina ar elektrisko premium plauktiņu, kurā ietilpst Tesla Model 3 un Polestar 2. Vēlme atsvešināties no tirgū populārajiem elektriskajiem SUV šķiet saprotama brīdī, kad paraugāmies uz UX300e cenu – tā sākumcena ir lielāka nekā Model 3.
Nevar gan noliegt, ka vairums iepriekšminēto “konkurentu” pārspēj UX300e nobraucamo distanci, kas tiek lēsta ap 315 km. No 0 līdz 100 km/h tas paātrinās cienījamās 7,5 sekundēs, taču ziņu virsrakstos ar šādiem sasniegumiem būs grūti nokļūt.
Vērtējot UX300e dizainu, Lexus adaptējis Peugeot filozofiju, ticot, ka elektroauto pircēji vēlas, lai viņu automašīnas izskatās pēc iespējas “normālākas”. Tas nozīmēja, ka eksterjera radīšana dizaina komandai galvassāpes neradīja. Nācās izveidot tikai aerodinamiskāku radiatora režģi, īpašus 17 collu vieglmetāla diskus un jaunas emblēmas.
Mūsu testā aplūkosim ne tikai UX300e estētiku, bet arī tā gaitas īpašības, salona ietilpību un to, cik šāda auto ekspluatācija izmaksā.
€ 
Testa brauciens
                        Lexus RZ ir progresīvākais un dārgākais zīmola elektromobilis. Jaunākajā izlaidumā …
Testa brauciens
                        Jaunais vidējās premium klases sedans Lexus ES pat īsti vairs nelīdzinās ierastajiem …
Testa brauciens
                        To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
                        KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
                        Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
                        Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
                        KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
                        Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
                        Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
                        
                            BYD Seal | 
                    € 46 930 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            BYD Sealion 7 | 
                    € 47 810 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            CUPRA Tavascan | 
                    € 51 500 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            CUPRA Born | 
                    € 39 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            GWM ORA 03 | 
                    € 26 995 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Honda e:Ny1 | 
                    € 49 430 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Hyundai Inster | 
                    € 25 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Hyundai Ioniq 5 | 
                    € 45 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Lexus UX300e | 
                    € 61 000 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            MG S5 | 
                    € 32 990 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Nissan Ariya | 
                    € 39 591 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Škoda Elroq | 
                    € 34 700 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Subaru Solterra | 
                    € 49 900 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Tesla Model S | 
                    € 65 000 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Tesla Model X | 
                    € 80 000 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volkswagen ID.4 | 
                    € 38 700 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volkswagen ID.3 | 
                    € 36 100 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volvo EX90 | 
                    € 94 836 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            Volvo EX40 | 
                    € 52 146 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				||
                        
                            XPeng G6 | 
                    € 43 500 | 
                        
                        	 
                        	 | 
				
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
No veiktspējas un uzlādes ātruma līdz bagātīgam standarta aprīkojumam, XPeng G6 demonstrē iespaidīgu sniegumu. Turklāt tā interjers ir elegants un praktisks. Braukšanas komforts un vadāmības īpašības dažos konkurentos gan …
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …