Testa brauciens

Land Rover Defender 130 V8 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Šajā automobilī ir kaut kas priecīgi nekorekts. Ņemot vērā tirgus trajektoriju un …
Vadītāja sēdeklis ir komfortabls, dārgākajās komplektācijas versijās to var regulēt ar elektropiedziņu pietiekami plašā diapazonā, lai ikviens spētu atrast ērtāko pozīciju pie stūres. Priekšējais panelis ir ērti pārskatāms – slēdžiem un pogām ir loģisks, viegli saprotams izkārtojums. Tiesa gan, dažas funkcijas var kontrolēt ar standarta aprīkojumā iekļautā 8,0 collu skārienjutīgā infosistēmas displeja palīdzību, kas gan ar savu mazliet gauso reakciju un salīdzinoši mazajām funkciju ikonām nav starp labākajiem piemēriem klasē. Masīvie sānu spoguļi nodrošina pietiekamu informāciju par aizmugurē notiekošo, taču krustojumos var aizsegt ceļa pārredzamību. Manevrēšanas problēmas stāvvietās veiksmīgi atrisina distances sensori un arī atpakaļskata kamera, kas pieejama dārgākajās Discovery Sport modifikācijās.
Ietilpības ziņā Discovery Sport ir starp labākajiem piemēriem klasē – priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, bet otro sēdekļu rindu var bīdīt uz priekšu vai atpakaļ pēc vajadzības. Divas aizmugures papildvietas gan ir salīdzinoši mazas un tajās ērti jutīsies vien mazi bērni, taču īsos braucienos tur tehniski var iekāpt arī pāris pieaugušie. Ja tās nav nepieciešamas, abas papildvietas var nolocīt līdz ar bagāžas nodalījuma grīdu, atbrīvojot konkurētspējīga tilpuma kravas nodalījumu.
Pieejami vairāki komplektācijas līmeņi – PURE, SE, HSE un HSE Luxury. Lai arī PURE un SE ir diezgan dāsns aprīkojuma saraksts, ādas salona apdare sākas tikai no HSE līmeņa, kas maksā, sākot no 53 100 eiro un, vērtējot pēc plašā komforta aprīkojuma saraksta, mūsuprāt, ir optimālākā izvēle.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Šajā automobilī ir kaut kas priecīgi nekorekts. Ņemot vērā tirgus trajektoriju un …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Pēc Land Rover standartiem jaunais Defender ir revolucionārs modelis. Tam ir alumīnija monokoks un vācu …
Testa brauciens
Pēdējā Range Rover inkarnācija vizuāli daudz neatšķiras no līdzšinējā …
Testa brauciens
Neuzmanīgs vērotājs, iespējams, pat neatšķirtu šo auto no iepriekšējās paaudzes Freelander …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī …
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Auto tests
Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā …