Testa brauciens

Land Rover Defender 130 V8 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Šajā automobilī ir kaut kas priecīgi nekorekts. Ņemot vērā tirgus trajektoriju un …
Lētākais Discovery Sport ir ar 150 ZS un 380 Nm 2,0 litru dīzeļdzinēju, kura jauda brīžiem liek vēlēties kaut ko labāku, tāpēc mūsu rekomendācija ir 180 ZS Td4 ar 430 Nm griezes momentu. Tas pieejams gan ar manuālo pārnesumkārbu, gan deviņpakāpju automātisko transmisiju. Paātrinājuma ziņā tas mazliet atpaliek no Audi Q5 vai BMW X3, taču ne pārāk prasīgam klientam ar tā jaudu vajadzētu pietikt. Visiem Discovery Sport ir pilnpiedziņas sistēma, kas slidena ceļa apstākļos automātiski sadala jaudu starp riteņiem, kuriem ir vislabākā saķere, turklāt visas modifikācijas spēj vilkt līdz 2 tonnām smagas piekabes. Pieejams arī 2,0 litru benzīna turbomotors ar 240 ZS, taču to mēs vēl neesam izmēģinājuši.
Discovery Sport jau ar standarta balstiekārtu ir labs gaitas komforts, taču par papildu samaksu pieejama arī adaptīvā balstiekārta. Mūsuprāt par to nav vērts tērēt naudu, jo drīzāk Discovery Sport gaitas komfortu ietekmē riteņu disku izmērs – kolīdz tie ir lielāki par 18 collām, gaita kļūst nemierīgāka, it īpaši uz nelīdzena ceļa seguma. Stūres reakcija ir pietiekami informatīva, lai radītu pārliecību par plānotajiem manevriem uz ceļa, taču asākās virāžās virsbūves sasvere būs mazliet lielāka, nekā, piemēram, Audi Q5 vai Jaguar F-Pace. Toties Terrain Response sistēma ļauj izvēlēties kādu no pilnpiedziņas režīmiem atbilstoši ceļa seguma apstākļiem, padarot Discovery Sport par talantīgāko bezceļu braucēju pārējo konkurentu vidū.
Abi 2,0 litru tilpuma dīzeļmotori ir diezgan civilizēti – BMW X3 2,0 litru dīzeļdzinējs ir skaļāks, kamēr ekvivalents Audi Q5 motors tomēr būs mazāk dzirdams. Pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi ir manāmi tikai lielākā ātrumā uz šosejas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Šajā automobilī ir kaut kas priecīgi nekorekts. Ņemot vērā tirgus trajektoriju un …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Pēc Land Rover standartiem jaunais Defender ir revolucionārs modelis. Tam ir alumīnija monokoks un vācu …
Testa brauciens
Pēdējā Range Rover inkarnācija vizuāli daudz neatšķiras no līdzšinējā …
Testa brauciens
Neuzmanīgs vērotājs, iespējams, pat neatšķirtu šo auto no iepriekšējās paaudzes Freelander …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
Ja izvairāties no dārgākajām versijām, Volkswagen T-Roc ir racionāls pirkums. Mēs uzskatām, ka sākumlīmeņa apdares versija un 150 ZS TSI dzinējs ir labākais risinājums, jo šis krosovers ir ne tikai izsmalcināts un …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …