Testa brauciens

Land Rover Range Rover 3,6 TDV8 Vogue

Whatcar.lv iemēģina atsvaidzināto Range Rover
Ekonomisks un kluss 3,8 litru V8 dīzeļdzinējs
Komfortablāks nekā līdz šim

Pēdējā Range Rover inkarnācija vizuāli daudz neatšķiras no līdzšinējā modeļa, kas klajā tika laists jau 2002.gadā. Tomēr izmaiņas ir notikušas un galvenokārt - salonā un zem motora pārsega.

Atsvaidzinātais Range Rover tagad pieejams ar jaunu 5,0 litru kompresordzinēju, kā arī jau pazīstamo 3,6 V8 dīzeļdzinēju. Lai arī benzīna agregāts ir par 110 ZS jaudīgāks, nekā 4,2 litru V8 kompresordzinējs, ko tas aizvieto, turklāt „uz papīra” patērē par 7,3% mazāk degvielas, tas diez vai atradīs daudz pircēju Latvijā, kur tradicionāli lielāka interese ir par dīzeļdzinējiem.   

Smalkāks, nekā jebkad agrāk

Vizuāli atsvaidzinātais Range Rover atšķiras ar jauniem LED priekšējiem un aizmugures lukturiem kā arī skulpturāli izteiktāku priekšējo bamperi, kas šīs markas pazinējiem ļaus to nekļūdīgi atšķirt no līdzšinējā modeļa.  

Savukārt salonā tagad ir baudāms vēl lielāks komforts, pateicoties jauniem sēdekļiem.  To novērtēs ikviens, kam būs izdevība sēsties pie šī auto stūres – Range Rover tā vien vilina doties garākā braucienā, jo sēdēšana ir tik ērta, ka veicamo kilometru skaits vairs nešķiet svarīgs.  

Jā, kantainā virsbūve un klusinātais dzinējs ļauj labāk saklausīt pretvēja šalkoņu, taču tā dzirdama vien lielākā ātrumā un nespēj traucēt mieru salonā.  Turklāt bāzes aprīkojumā iekļauta arī audiosistēma ar 14 skaļruņiem, kas katram ļauj radīt savam noskaņojumam piemērotu atmosfēru, aizmirstot par notiekošo „aiz borta”.

Dinamika

Whatcar.lv devās testa braucienā ar Range Rover dīzeļversiju, jo 3,6 V8 agregāts šķiet pilnīgi loģiska izvēle – tas ir pietiekoši jaudīgs, vienmērīgs un ievērojami ekonomiskāks nekā benzīna dzinējs.  

Jāatzīst, ka strauja manevrēšana pilsētas satiksmē nav šī auto stihija, jo īpaši, ja ielas ir bedrainas  –  ar Range Rover patīkamāk ir kreisēt pa šoseju, kur tas demonstrē pārliecinošu stabilitāti.

Lai arī cenas un aprīkojuma ziņā Range Rover veido veselīgu konkurenci arī luksusa auto segmentā, jāatceras, ka tehniski tas pieder apvidus auto klasei. Ādas tajā ir tik daudz, lai liktu ikvienam sevi cienošam dzīvnieku draugam izplūst asarās, taču tajā netrūkst tehnoloģiju, ar kurām paspēlēties, ja maršruts ved caur vietām, kas nav atzīmētas koplietošanas ceļu kartē.  

Spriedums

Luksusa apvidus auto, kas nepievils ne uz šosejas, ne bezceļu trasē.  Nevienam apvidus auto nav tik prestižs imidžs kā Range Rover – tas piedāvā limuzīna komfortu pat vietās, kur ceļu nav. 

Jums patiks: komforts, greznība, imidžs

Jums nepatiks: šaurība autostāvvietās, lietošanas izmaksas


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Land Rover Range Rover Velar

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Range Rover Velar ir stilīgs un ļoti pievilcīgs SUV, kas lietojams arī bezceļa apstākļos, taču šajā cenu spektrā eksistē konkurenti ar izsmalcinātāku interjera apdari