Testa brauciens

Land Rover Defender 130 V8 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Šajā automobilī ir kaut kas priecīgi nekorekts. Ņemot vērā tirgus trajektoriju un …
Lētākais Discovery Sport ir ar 150 ZS un 380 Nm 2,0 litru dīzeļdzinēju, kura jauda brīžiem liek vēlēties kaut ko labāku, tāpēc mūsu rekomendācija ir 180 ZS Td4 ar 430 Nm griezes momentu. Tas pieejams gan ar manuālo pārnesumkārbu, gan deviņpakāpju automātisko transmisiju. Paātrinājuma ziņā tas mazliet atpaliek no Audi Q5 vai BMW X3, taču ne pārāk prasīgam klientam ar tā jaudu vajadzētu pietikt. Visiem Discovery Sport ir pilnpiedziņas sistēma, kas slidena ceļa apstākļos automātiski sadala jaudu starp riteņiem, kuriem ir vislabākā saķere, turklāt visas modifikācijas spēj vilkt līdz 2 tonnām smagas piekabes. Pieejams arī 2,0 litru benzīna turbomotors ar 240 ZS, taču to mēs vēl neesam izmēģinājuši.
Discovery Sport jau ar standarta balstiekārtu ir labs gaitas komforts, taču par papildu samaksu pieejama arī adaptīvā balstiekārta. Mūsuprāt par to nav vērts tērēt naudu, jo drīzāk Discovery Sport gaitas komfortu ietekmē riteņu disku izmērs – kolīdz tie ir lielāki par 18 collām, gaita kļūst nemierīgāka, it īpaši uz nelīdzena ceļa seguma. Stūres reakcija ir pietiekami informatīva, lai radītu pārliecību par plānotajiem manevriem uz ceļa, taču asākās virāžās virsbūves sasvere būs mazliet lielāka, nekā, piemēram, Audi Q5 vai Jaguar F-Pace. Toties Terrain Response sistēma ļauj izvēlēties kādu no pilnpiedziņas režīmiem atbilstoši ceļa seguma apstākļiem, padarot Discovery Sport par talantīgāko bezceļu braucēju pārējo konkurentu vidū.
Abi 2,0 litru tilpuma dīzeļmotori ir diezgan civilizēti – BMW X3 2,0 litru dīzeļdzinējs ir skaļāks, kamēr ekvivalents Audi Q5 motors tomēr būs mazāk dzirdams. Pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi ir manāmi tikai lielākā ātrumā uz šosejas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Šajā automobilī ir kaut kas priecīgi nekorekts. Ņemot vērā tirgus trajektoriju un …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Pēc Land Rover standartiem jaunais Defender ir revolucionārs modelis. Tam ir alumīnija monokoks un vācu …
Testa brauciens
Pēdējā Range Rover inkarnācija vizuāli daudz neatšķiras no līdzšinējā …
Testa brauciens
Neuzmanīgs vērotājs, iespējams, pat neatšķirtu šo auto no iepriekšējās paaudzes Freelander …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …