Testa brauciens

Hyundai Inster pirmais brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Vadītāja sēdeklis Kona krosoverā ir novietots dažus centimetrus augstāk nekā Seat Arona vai Škoda Kamiq, lai radītu paaugstināta SUV sajūtu.
Turklāt braukšanas pozīcija ir ļoti laba - pedāļi ir novietoti ērtā pozīcijā ar stūres ratu. Katrai versijai ir regulējams jostasvietas balsts, lai nodrošinātu komfortu garā braucienā, bet jau Style aprīkojuma līmenī ekstru sarakstu papildina arī elektriski regulējami sēdekļi.
Jaunais Hyundai Kona ir nedaudz lielāks par iepriekšējo versiju, un tā rezultātā priekšējos sēdekļos ir vēl vairāk vietas. Pat tad, ja jūsu augums ir divi metri, jums būs pietiekami daudz vietas galvai un kājām, savukārt plašais salons nodrošinās, ka jūsu pleci neberzēsies pret blakussēdētāju.
Sīklietu uzglabāšanas nodalījumus papildina pāris glāžu turētāji starp sēdekļiem un masīvs slēptais nodalījums zem centrālā roku balsta. Aiz pārnesumu pārslēga izstrādāta vieta, kur bezvadu režīmā iespējams uzlādēt viedtālruni.
Plašums Kona aizmugurē patiesi pārsteidz, jo šeit ir daudz vietas kājām un ļoti daudz vietas ceļgaliem. Sēžot aizmugurē, jums noteikti būs vairāk vietas nekā Puma un T-Roc. Pat vidējā sēdeklī esošais pasažieris būs apmierināts ar iespaidīgo vietu ceļgaliem.
Standarta aprīkojumā ir daudzpusīgi 40/20/40 dalījumā nolokāmi aizmugurējie sēdekļi, kas ļauj bagāžniekā ievietot garākus priekšmetus, vienlaikus saglabājot divus ārējos sēdekļus. Tas ir labāk nekā lielākajā daļā mazo SUV, tostarp T-Roc.
Kona bagāžnieks ir mazāks nekā konkurentiem. Mums izdevās saspiest tikai piecus rokas koferus un pāris mīkstās somas zem bagāžas nodalījuma plaukta, kas atbilst Seat Arona ietilpībai, bet atpaliek no T-Roc septiņu somu ietilpības.
Neatkarīgi no tā, kādu apdares līmeni izvēlaties, Kona ir demonstrē iespaidīgu standarta aprīkojuma klāstu.
Pat sākumlīmeņa (Comfort) versijai ir bezvadu programmatūras atjauninājumi, elektroniskā pārnesumupārslēgšana uz stūres statņa, salona iekšējā kamera (ICC) – autovadītāja statusa uzraudzībai, 12,3" LCD displejs, RDS un DABradio, navigācijas sistēma, LED priekšējie lukturi, inteliģentā atslēga, stāvvietas attāluma brīdinājums (PDW) un citas ekstras.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Jaunais Audi Q5 ir lieliski vadāms un pārsteidzoši ekonomisks, lai gan tā interjera kvalitāte kādam varētu nedaudz likt vilties. Mēs ieteiktu izvēlēties SUV versiju (nevis dārgāko Sportback) kombinācijā ar TFSI benzīna …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …