Testa brauciens

Hyundai Inster pirmais brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Kona krosovers tiek piedāvāts ar 1,6 litru benzīna dzinēju, kas ir savienots ar elektromotoru, attīstot 129 vai 141 ZS. Tas ir ne tikai efektīvāks, bet arī dinamiskāks par standarta benzīna versiju, kas ir pieejama citos tirgos. Elektromotors nodrošina straujāku paātrinājumu no vietas nekā, piemēram, T-Roc 1,5 TSI. Ja ar akseleratora pedāli rīkojaties maigi, īsus attālumus var nobraukt tikai ar elektrisko piedziņu.
Kad paātrināsities, benzīna dzinējs nemanāmi pievienojas elektrmotoram un bez īpašas piepūles spēj sasniegt automaģistrālēm atbilstošu ātrumu. Tomēr, salīdzinot ar Puma mHEV 155 vai T-Roc 1,5 TSI, paātrinājums nav tik ātrs kā konkurentiem. Mūsu veiktajos testos T-Roc no 0 līdz 100 km/h nokļuva par 1,5 sekundēm ātrāk nekā Kona, sasniedzot to 8,5 sekundēs, savukārt Kona - 9,9 sekundēs.
Pateicoties mīkstākai balstiekārtai un garākam amortizatoru gājienam nekā Puma un T-Roc, Kona sekmīgāk pārvar vairumu ceļa nelīdzenumu. Mēs pārliecinājāmies, ka pat lielākas bedres neradīs pārlieku lielu diskomfortu.
Tiesa, krosovera gaita nav perfekta, jo braukšanas laikā ir jūtama neliela, bet pastāvīga virsbūves svārstīšanās. Tas notiks pat tad, kad atradīsieties uz gluda seguma.
Labāk izvairīties no lielajiem 18 collu vieglmetāla diskiem, kas pieejami visām versijām, izņemot Comfort. Neatkarīgi no izvēles, Kona nav tik komfortabla un ērta kā tās konkurenti.
Kad braucat mierīgā manierē, Kona Hybrid spēj itin labi iztikt tikai ar elektromotoru. Tiesa, šis miers tiks izjaukts brīdī, kad vēlēsieties strauji paātrināties.
Braucot lielā ātrumā pa šoseju, Kona salonā teju nav dzirdami pretvēja un ceļa radītie trokšņi, līdzinoties T-Roc sniegumam. Pie hibrīda versijas bremžu pedāļa gan ir nedaudz jāpierod, jo ir grūti novērtēt, cik liels spiediens uz to jāizdara, lai apstātos plūdeni un vienmērīgi. Tas gan ir raksturīgs visdažādākajiem hibrīdautomobiļiem.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jāsāk ar acīm redzamo. Inster – labā nozīmē atgādina reālajā dzīvē …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Auto tests
Izcilais Q7 piedāvā relaksējošu komforta un mierīgas kreisēšanas manieru apvienojumu, vienlaikus demonstrējot pārsteidzošu veiklumu šāda izmēra SUV veidolā. Izvēlieties 55 TFSI S line komplektācijā vai 55 TDI, ja vēlaties …
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …