Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Ja vien nemeklējat dīzeļdzinēju (vai elektromobili), Terramar dzinēju klāsts neliks vilties. Arsenālā pieejamas trīs izvēles: 1,5 litru vieglais hibrīddzinējs ar 150 ZS, kas darbina priekšējos riteņus, un 2,0 litru pilnpiedziņas versija, kas pieejama ar 204 ZS vai 265 ZS.
Tālāk seko priekšpiedziņas 1,5 litru plug-in hibrīddzinējs (PHEV), kas pieejams divās versijās: 204 ZS vai 272 ZS. Abas modifikācijas ieguvušas 19,7 kWh kapacitātes akumulatoru. Neatkarīgi no tā, kuru versiju izvēlēsieties, tā sniedzamība, braucot tikai ar elektrisko piedziņu, ir vairāk nekā 100 km. PHEV prot izmantot līdz 50 kW uzlādes jaudu, kas 10-80% uzlādi ļauj veikt 26 minūtēs.
Tas ir rādītājs, kas līdzvērtīgs jaunajiem Škoda Kodiaq un VW Tiguan PHEV (abi izmanto vienu un to pašu akumulatora tehnoloģiju), viegli pārspējot Audi Q3, BMW X1, Range Rover Evoque un Volvo XC40 plug-in hibrīda versijas.
Līdz šim mēs esam izmēģinājuši visjaudīgākās Terramar versijas - 265 ZS 2,0 litru TSI dzinēju un 1,5 litru PHEV ar 272 ZS. Mēs secinājām, ka, neraugoties uz nedaudz mazāku jaudu, divu litru TSI agregāts rada pārliecinošāka sporta SUV sajūtu.
Paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 5,9 sekundes, tāpēc 2,0 l TSI nav tik ātrs kā daži uz veiktspēju orientētie elektriskie SUV, taču tas burtiski mīl augstus motora apgriezienus. Septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, izmantojot sporta vai manuālo režīmu, sekmīgi tiek līdzi izvēlētajam tempam.
Lai gan plug-in hibrīds ir nedaudz lēnāks (0-100 km/h - 7,3 sekundes), tam ir savs raksturs. Tā kā maksimālais griezes moments ir pieejams no 850 līdz 4750 apgriezieniem minūtē, tas nenogurstoši paātrinās ar jebkuru pārnesumu un vairumā situāciju jūtas ievērojami ņiprāks par standarta iekšdedzes dzinēju. Mums pat patīk piecu cilindru dzinēja trokšņa imitācija, kas tiek atskaņota caur skaļruņiem. Tas ir kā spāņu ziepju operā: nedaudz smieklīgi, bet dramatiski.
Mūsu automašīnai bija uzstādītas papildaprīkojumā pieejamās Akebono perforētās disku bremzes (375 mm x 36 mm salīdzinājumā ar standarta 340 mm x 36 mm).
Pat pēc vairāku stundu ilgas un intensīvas bremzēšanas, Akebono joprojām demonstrēja iespaidīgu sniegumu. Vienīgais trūkums ir tas, ka tās ir pieejamas tikai VZ modeļiem vai ierobežotā skaitā saražotajai “America's Cup Edition” versijai.
Vērtējot Terramar vadāmību, šis krosovers jautrību noliek otrajā plānā, koncentrējoties uz stabilu sniegumu. Tāpat kā citiem CUPRA modeļiem, stūres iekārta ir viegla un precīza, saķere ir pietiekama, un virsbūves svārstības tiek labi pārvaldītas, ļaujot jums braukt patiesi ātrā tempā. PHEV ar akumulatora radīto svaru ir mazliet mazāk izveicīgs brīdī, kad veiksiet straujus manevrus, taču tas joprojām ir dažus soļus priekšā Hyundai Tucson vai Kia Sportage, esot līdzvērtīgs ar BMW X1 xDrive30e.
Tiem, kuri alkst iegūt azartisku braukšanas pieredzi, priecāsies par sporta dizaina sēdekļiem, kas iekļauti jau standarta aprīkojumā. Vadītāja sēdpozīcija ir visai zema, un masīvie sēdekļu sānu balsti nodrošina lielisku atbalstu asos līkumos. VZ versijā pieejami elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (vadītāja sēdeklis ar atmiņas funkciju).
Priekšējā pārskatāmība ir laba, savukārt salīdzinoši lielie sānu logi uzlabo redzamību, kad skatāties pāri plecam. Visas versijas ir aprīkotas ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem, kā arī aizmugures skata kameru, atvieglojot manevrēšanu šaurās vietās.
Iespējams, Terramar visiespaidīgākā īpašība ir tā, ko varētu nosaukt par daudzpusību. Tiklīdz aktivizējat komforta režīmu, jūs iegūstat pārsteidzoši izsmalcinātu ģimenes SUV. Neskatoties uz lielajiem 20 collu riteņiem, tas ar minimālu satricinājumu klusi slīd pa nelīdzenu segumu, sekmīgi tiekot galā ar mūsu ceļu izaicinājumiem. Tomēr jāatzīmē, ka mūsu testa automobiļos bija uzstādīti Volkswagen grupas jaunākie adaptīvie amortizatori.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …