Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Ja dodat priekšroku sportiskai sēdpozīcijai, Formentor jums patiks. Vadītājs šeit atrodas daudz zemāk nekā lielākajā daļā krosoveru, tostarp VW Tiguan un Volvo XC40.
Pedāļi ir vienā līnijā ar stūres ratu. Autovadītāja sēdeklis ir ērts garākos braucienos un līkumos atbalsta stūrētāja sānus, īpaši, ja auto aprīkots ar elektriski regulējamiem sēdekļiem. Visiem Formentor ir regulējams sēdekļa augstums un jostasvietas balsts.
Panelis ir loģiski izkārtots, taču šeit trūkst fizisko pogu vai slēdžu. Gaisa kondicionēšanas vadības ierīces ir aizstātas ar skārienjutīgām virsmām, kuras ir grūti izmantot brauciena laikā. Tas nozīmē, ka būs jānovērš skatiens no ceļa. Audi Q3 Sportback un Toyota C-HR fiziskās vadības ierīces ir daudz ērtākas.
Formentor ar savu sportisko formu nebūs tik ietilpīgs kā dažs labs ģimenes SUV, taču tas ir plašāks nekā BMW X2 vai Toyota C-HR. Patiesībā tas piedāvā gandrīz tikpat daudz praktiskuma kā CUPRA Ateca un Seat Ateca.
Priekšējos sēdekļos ir pietiekami daudz vietas galvai, un sēdekļus var atbīdīt tālu atpakaļ, lai nodrošinātu maksimālu vietu kājām. Ja domājat, ka Formentor zemā jumta līnija padarīs to mazāk praktisku, jūs gaida patīkams pārsteigums. Divi augumā raženi pieaugušie varēs ērti iekārtoties arī aizmugurē, un vieta galvai un kājām ir daudz apjomīgāka nekā Toyota C-HR.
Formentor standarta aprīkojumā ir 60/40 dalījumā salokāmi aizmugurējie sēdekļi. Atzveltnes ir viegli nolokāmas, taču nav tik universālas kā 40/20/40 dalītās aizmugurējās sēdvietas Audi Q3 Sportback, BMW X2 un VW Tiguan.
Aizmugurējos sēdekļus nav iespējams pabīdīt uz priekšu un atpakaļ, kā tas ir sāncenšos, taču vidējā aizmugurējā sēdekļa atzveltnē iestrādāta slēpošanas lūka, kas nozīmē, ka garākus priekšmetus no bagāžnieka var ievietot starp diviem aizmugurējiem pasažieriem.
Formentor bagāžniekā bez grūtībām varēs ielikt bērnu ratiņus, golfa nūju komplektu vai bagāžu nedēļas nogales braucienam. Priekšpiedziņas modeļiem bagāžnieka ietilpība zem pārvalka ir 450 litri, bet versijās ar četru riteņu piedziņu (4Drive) tā ir samazināta līdz 420 litriem. Jebkurā gadījumā tas ir vairāk nekā Toyota C-HR, bet mazāk nekā BMW X2. Izņēmums ir e-Hybrid plug-in hibrīda versija Formentor, kam bagāžnieks ir samazināts līdz 345 litrem.
Patiesībā nav nepieciešams nekas vairāk par Formentor sākuma līmeņa versiju, jo tai ir pietiekami daudz ekstru. Papildus “parkošanās” palīgierīcēm un skārienjūtīgajam multimediju ekrānam jūs saņemat 18 collu vieglmetāla diskus, LED lukturus, atpakaļskata spoguli ar automātisku aptumšošanu, elektriski nolokāmus sānu spoguļus, trīs zonu klimata kontroli, bezatslēgas atslēgšanu un iedarbināšanu, adaptīvo kruīza kontroli un daudz ko citu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Subaru Forester ir izturīgs ģimenes apvidus automobilis ar komfortablu gaitu un plašu salonu, turklāt tas ir spējīgs doties arī sarežģītā apvidū. Jāņem gan vērā, ka konkurentu cenu piedāvājums varētu šķist …
Auto tests
Škoda Karoq ir pirmšķirīgs ģimenes SUV, kas labas braukšanas īpašības un komfortablu gaitu apvieno ar iespaidīgu interjeru, pārdomātām sēdvietām un lielu bagāžnieku. Mūsu favorīts ir Karoq ar 1.5 TSI dzinēju. …
Auto tests
Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī …