Testa brauciens
Audi Q3 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Kopš kompaktā krosovera pirmās paaudzes parādīšanās 2011. gadā Audi ir …
Elektriski regulējami priekšējie sporta sēdekļi ar regulējamu jostasvietas balstu un pagarināmu sēdekļa pamatni nodrošina labu komfortu garās distancēs, savukārt stūres rats piedāvā plašu regulācijas diapazonu, lai palīdzētu atrast ideālo braukšanas pozīciju. Par papildu maksu var iegūt arī sēdekļus ar ventilācijas un masāžas funkciju.
Redzamība visapkārt ir lieliska - pat uz aizmuguri, neraugoties uz slīpo jumta līniju, - un situāciju uzlabo aizmugures skata kamera (360 grādu kamera pieejama par papildu maksu), kā arī visapkārt esošie distances sensori. Arī Matrix LED priekšējie lukturi iekļauti papildaprīkojuma sarakstā - tie ļauj atstāt ieslēgtas tālās gaismas, neapžilbinot citus satiksmes dalībniekus.
Audi Q8 priekšējos sēdekļos ir daudz vietas - tikpat daudz kā jebkuram konkurentam, sākot no BMW X6 līdz Mercedes GLE Coupé. Tas attiecas gan uz vietu galvai un kājām, gan arī uz plašumu mūsu elkoņiem.
Kā ir ar aizmugurējiem sēdekļiem? Nu, parasti slīpā jumta līnija uzlabo automobiļa izskatu, bet rada visai lielu katastrofu jebkuram garāka auguma braucējam, kurš sēž aizmugurē. Šeit tā nav - Q8 aizmugurējā sēdeklī ir vairāk vietas galvai nekā lielākajai daļai kupejas SUV konkurentu.
Pasažieri nejutīsies saspiesti, taču vienīgais kompromiss ir tas, ka aizmugurē nebūs tāds plašums kā Q7. Vieta kājām aizmugurē joprojām ir tikpat plaša kā lielajam brālim, taču šeit nāksies iztikt bez papildu atlokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem trešajā rindā.
Q8 bagāžnieks ir mazāks nekā Q7, taču 605 litru telpa ir pietiekama, lai šeit ērti ietilpinātu ģimenes brīvdienu mantas. To var palielināt līdz 680 litriem, ja aizmugurējie sēdekļi tiek pavirzīti uz priekšu, taču arī bez tā mēs varējām ietilpināt astoņus rokas koferus zem bagāžnieka pārvalka - vairāk nekā BMW X6, bet nedaudz mazāk nekā Mercedes GLE Coupé.
Ja nepieciešams iegūt vairāk vietas, sēdekļu atzveltnes var nolocīt, izmantojot sviras pie aizmugurējām durvīm. Atzveltnes dalāmas 40/20/40, lai būtu daudz iespēju kombinēt pasažieru vēlmes un līdzi ņemamo bagāžu.
Runājot par komplektāciju, mēs izvēlētos S line sporta pakotni, kas pieejama par papildu maksu. Tur iekļauta adaptīvā pneimatiskā balstiekārta, sporta sēdekļi priekšā, melna auduma griesti un citi labumi. Tāpat vēlams, lai Q8 būtu aprīkots ar elektriski atveramu bagāžnieka vāku un Matrix LED lukturiem.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kopš kompaktā krosovera pirmās paaudzes parādīšanās 2011. gadā Audi ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pērn cīņa par Latvijā visvairāk pirkto premium zīmolu bija īpaši sīva, un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
|
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
|
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
|
||
BMW X6 |
€ 91 382 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
|
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
MG HS |
€ 26 990 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
|
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
|
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
|
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
|
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
|
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
|
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
|
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
|
Auto tests
Opel Mokka lepojas ar bagātīgu aprīkojumu, turklāt tam ir pieejams plašs efektīvu dzinēju klāsts. Tomēr konkurenti, tostarp Škoda Kamiq, būs soli priekšā, jo ir ietilpīgāki salonā un labāk vadāmi. Ja jūs iegādājaties …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …