Testa brauciens
Audi RS 3 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Elektriski regulējami priekšējie sporta sēdekļi ar regulējamu jostasvietas balstu un pagarināmu sēdekļa pamatni nodrošina labu komfortu garās distancēs, savukārt stūres rats piedāvā plašu regulācijas diapazonu, lai palīdzētu atrast ideālo braukšanas pozīciju. Par papildu maksu var iegūt arī sēdekļus ar ventilācijas un masāžas funkciju.
Redzamība visapkārt ir lieliska - pat uz aizmuguri, neraugoties uz slīpo jumta līniju, - un situāciju uzlabo aizmugures skata kamera (360 grādu kamera pieejama par papildu maksu), kā arī visapkārt esošie distances sensori. Arī Matrix LED priekšējie lukturi iekļauti papildaprīkojuma sarakstā - tie ļauj atstāt ieslēgtas tālās gaismas, neapžilbinot citus satiksmes dalībniekus.
Audi Q8 priekšējos sēdekļos ir daudz vietas - tikpat daudz kā jebkuram konkurentam, sākot no BMW X6 līdz Mercedes GLE Coupé. Tas attiecas gan uz vietu galvai un kājām, gan arī uz plašumu mūsu elkoņiem.
Kā ir ar aizmugurējiem sēdekļiem? Nu, parasti slīpā jumta līnija uzlabo automobiļa izskatu, bet rada visai lielu katastrofu jebkuram garāka auguma braucējam, kurš sēž aizmugurē. Šeit tā nav - Q8 aizmugurējā sēdeklī ir vairāk vietas galvai nekā lielākajai daļai kupejas SUV konkurentu.
Pasažieri nejutīsies saspiesti, taču vienīgais kompromiss ir tas, ka aizmugurē nebūs tāds plašums kā Q7. Vieta kājām aizmugurē joprojām ir tikpat plaša kā lielajam brālim, taču šeit nāksies iztikt bez papildu atlokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem trešajā rindā.
Q8 bagāžnieks ir mazāks nekā Q7, taču 605 litru telpa ir pietiekama, lai šeit ērti ietilpinātu ģimenes brīvdienu mantas. To var palielināt līdz 680 litriem, ja aizmugurējie sēdekļi tiek pavirzīti uz priekšu, taču arī bez tā mēs varējām ietilpināt astoņus rokas koferus zem bagāžnieka pārvalka - vairāk nekā BMW X6, bet nedaudz mazāk nekā Mercedes GLE Coupé.
Ja nepieciešams iegūt vairāk vietas, sēdekļu atzveltnes var nolocīt, izmantojot sviras pie aizmugurējām durvīm. Atzveltnes dalāmas 40/20/40, lai būtu daudz iespēju kombinēt pasažieru vēlmes un līdzi ņemamo bagāžu.
Runājot par komplektāciju, mēs izvēlētos S line sporta pakotni, kas pieejama par papildu maksu. Tur iekļauta adaptīvā pneimatiskā balstiekārta, sporta sēdekļi priekšā, melna auduma griesti un citi labumi. Tāpat vēlams, lai Q8 būtu aprīkots ar elektriski atveramu bagāžnieka vāku un Matrix LED lukturiem.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pērn cīņa par Latvijā visvairāk pirkto premium zīmolu bija īpaši sīva, un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
|
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
|
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
|
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
MG HS |
€ 26 990 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
|
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
|
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
|
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
|
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
|
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
|
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
|
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
|
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Jaunais VW Tiguan nodrošina lielu plašumu pasažieriem un viņu bagāžai, kā arī lepojas ar labām braukšanas manierēm, taču par to nāksies maksāt. Škoda Karoq var izrādīties izdevīgāks, savukārt Volvo XC40 iespējams …
Auto tests
Plug-in hibrīda (PHEV) versijā MG HS piedāvā izcilu vērtības/ieguvuma attiecību, apvienojot bagātīgu aprīkojumu, elegantu interjeru un patiesi konkurētspējīgu sniedzamību elektriskajā režīmā. Šī modifikācija …