Testa brauciens

Audi RS 3 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Abas dzinēju izvēles ir lieliskas, sākot ar 3,0 litru V6 dīzeļdzinēju, kas attīsta 286 ZS. Tas bez piepūles sparīgi kustina uz priekšu Q8 jau no zemiem apgriezieniem un vienmēr šķiet, ka tam ir nebeidzama jaudas rezerve. Kad jūs spēcīgi nospiežat labo kāju uz leju, tas veic 0-100 km/h sprintu tikai 6,1 sekundē. Lieliska izvēle Q8 krosoveram. Tāpat pieejama arī ikdienai piemērotā 231 ZS versija.
Kā alternatīva kalpo 3,0 litru TFSI benzīna agregāts, kas ir nedaudz ātrāks. Tas nodrošina lielāku jaudu (340 ZS), ļaujot no 0-100 km/h paātrināties 5,6 sekundēs. Tomēr, lietojot to ikdienā, tas prasīs augstus apgriezienus, jo zemās un vidējās darbības diapazonā tam nav tik daudz jaudas kā dīzeļdzinējam. Tāpat pieejamas arī plug-in hibrīda versijas, kas ar elektrību ļauj veikt 75 līdz 85 km.
Mūsu vienīgā kritika vērsta uz astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Brīdī, kad vēlaties apdzīt, tā uz sekundi kavējas, pirms pārslēdz zemāku pārnesumu. Tas ir visai nomācoši, un pat sporta režīma aktivizācija diez ko neuzlabo situāciju. Par laimi, manuālais režīms, izmantojot aiz stūres rata esošos lāpstiņas, ir paklausīgāks.
Q8 vadāmība ir ļoti pārliecinoša. Virsbūves svārstības līkumos ir minimālas, bet Audi “quattro” četru riteņu piedziņa nodrošina, ka saķeres netrūkst. Precīzajai stūres iekārtai piemīt pārliecinošs stingrums, bet papildaprīkojumā pieejama visu riteņu stūrēšana. Tas nozīmē, ka aizmugurējie riteņi nedaudz pagriežas, lai nodrošinātu mazāku apgriešanās rādiusu pilsētā un lielāku stabilitāti lielā ātrumā.
Lai cik pārliecinošs tas būtu, Q8 nav tik jautrs kā konkurenti. Braukšana ar BMW X6 ir nedaudz dzīvīgāka, taču, ja jums ir nauda, Porsche Cayenne Coupé ir ļoti daudzpusīgs visurgājējs, ko iegādāties, lai gūtu adrenalīnu un pozitīvas emocijas. Arī izmēros mazākais un lētākais Porsche Macan ir aizraujošāks.
Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta ir pieejama par papildu maksu, un mazākie pieejamie riteņu diski ir 19 collas. Pat viskomfortablākajā kombinācijā Q8 gaita nelielā ātrumā būs cietāka nekā Q7, tomēr tas nekādā ziņā nav pārmetums, jo braukšana ir komfortablāka nekā X6 un GLE Coupé.
50 TDI ir trokšņainākais Q8 dzinējs slodzes režīmā, un brīžiem caur stūres ratu tas rada nelielu vibrāciju, taču, kad ātrums ir palielinās, motora rūkoņa gandrīz nav dzirdama. 55 TFSI benzīna agregāts būs vēl mierīgāks.
Patiesībā Q8 ir ļoti kluss. Nav daudz trokšņu, kas varētu traucēt jūsu mieru, un 110 km/h ātrumā pretvēja troksnis ir ļoti mazs, savukārt ceļa radītais troksnis ir labāk ierobežots nekā Mercedes GLE Coupé. Labāk gan izvairieties no masīva izmēra diskiem, ja vēlaties panākt maksimālu klusumu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pērn cīņa par Latvijā visvairāk pirkto premium zīmolu bija īpaši sīva, un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …