Testa brauciens

Modernizētā Volvo XC90 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Vēl nesen “Zero 2030” tipa stratēģijas ietvaros lielam iekšdedzes krosoveram vairs …
Volvo XC60 ir pieejams ar trim dzinējiem - vieglo hibrīddzinēju B5 un divām benzīna plug-in hibrīda versijām (PHEV) - T6 un T8.
B5 dzinējs attīsta 250 ZS un ir diezgan ātrs, mūsu testos sasniedzot 100 km/h 7,8 sekundes. Tomēr, kad esat kustībā un nepieciešams paātrinājums, dažkārt tas var prasīt zināmu plānošanu, jo automātiskā pārnesumkārba mēdz vilcināties, pirms aktivizē zemāku pārnesumu.
T6 ir spēcīgāks, un mūsu privātajā testu trasē tam izdevās 100 km/h sasniegt 5,4 sekundēs. T8 tās būs vien 4,6 sekundes, kas ir ārkārtīgi ātrs laiks tik lielam automobilim.
Abi PHEV var sasniegt automaģistrāles ātrumu, izmantojot tikai elektromotorus, un to reālais ar elektrību nobraucamais darbības rādiuss ir aptuveni 55 km.
Pneimopiekare savu uzdevumu veic labi, turklāt tai ir pieejami divi režīmi, atkarībā no vadītāja noskaņojuma. “Komforta” režīmā XC60 optimistiski pārvar ceļa negludumus, lai gan brīžiem rodas iespaids, ka Audi Q5 to paveiktu vēl vienmērīgāk.
Vadāmības ziņā Volvo pārstāvju izteikumi par “sportiskumu” īsti nerod segumu, jo reālajā dzīvē tas nevarēs šajā ziņā mēroties spēkiem ar Porsche Macan.
Labi, ka lielākajai daļai Volvo pircēju vadāmība nav prioritāšu saraksta virsotnē – SUV, kā zināms, nav domāts kā sporta auto. Katrā ziņā, šajā jomā tas ir labāks ne vien par savu priekšteci, bet arī dažiem citiem Volvo modeļiem.
XC60 salons faktiski ir labāk pasargāts no motora trokšņiem, nekā Discovery Sport vai Mercedes GLC. Pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi gan nav tik labi apslāpēti kā dažiem konkurentiem par šādu cenu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vēl nesen “Zero 2030” tipa stratēģijas ietvaros lielam iekšdedzes krosoveram vairs …
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Jaguar F-Pace ir praktisks krosovers, ar kuru ir patīkami braukt. Finansiāli jēdzīgākais pirkums ir modifikācija ar 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēju, taču, ja rocība atļauj, V6 motors ir daudz atbilstošāks Jaguar zīmola …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …