Testa brauciens

Volvo jaunais elektriskais modelis ES90 apvieno labāko no trim segmentiem
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
XC40 priekšējie sēdekļi nav tik iespaidīgi kā lielākos Volvo modeļos (jostasvietas atbalsts ir mazāks), taču tie tik un tā ir starp labākajiem, kādus mums nācies redzēt šīs klases auto. Plašās iespējas tos regulēt atvieglos ideālas sēdpozīcijas atrašanu.
Ir vērts atzīmēt, ka pati sēdpozīcija ir augstāka, nekā, piemēram X1 – un sajūta pie XC40 stūres ir kā lielākā auto, nekā tas ir patiesībā. Labās ziņas turpinās ar interjera arhitektūru – digitālie mērinstrumentu paneļi ļāvuši samazināt dažādu pogu un slēdžu skaitu, tāpēc XC40 priekšējais panelis ir tikpat vienkāršs, patīkams un nesamākslots, kā IKEA mēbeles. Dažiem pircējiem gan nebūs viegli samierināties ar faktu, ka arī temperatūras regulēšana salonā notiek tikai ar displeja starpniecību – taču Volvo nav vienīgais ražotājs, kas pamazām pāriet uz šādu sistēmu. Paneļa vidū ir planšetdatora cienīgs, labas izšķirtspējas 9 collu skārienekrāns, ko var kontrolēt kā, piemēram iPad.
Mēs gan iesakām visus nepieciešamos iestatījumus veikt pirms brauciena, jo, esot kustībā, tas var novērst uzmanību – jo vajadzīgās izvēlnes ne vienmēr izdodas atrast zibenīgā ātrumā. Ceļa pārredzamība ir laba, bet manevrēšanai atpakaļgaitā lieti noderēs distances sensori un kameras, kas nav dārga, bet vēlama papildaprīkojuma opcija.
Volvo XC40 interjerā ir labi pārdomāts sīklietu nodalījumu izvietojums – ekonomējot telpu, var atrast vietu gan makiem, gan atslēgām, gan laptopam un pāris dzērienu pudelēm.
Priekšā sēdošajiem nebūs jāsūdzas par vietas trūkumu, un, lai arī aizmugurē vietas kājām ir mazāk nekā Tiguan vai X1, divi pieaugušie tur varēs pārdzīvot arī tālākus braucienus. Pat trijatā aizmugurē ir iespējams sasēsties, taču vidū sēdošajam varētu traucēt salīdzinoši augstais transmisijas tunelis. Aizmugures sēdekļu atzveltnes iespējams nolocīt elektroniski (papildaprīkojums), taču to sadalījums proporcijā 60/40, nevis 40/20/40 nav tik funkcionāls, kā Tiguan vai X1.
Turklāt, atšķirībā no abiem minētajiem konkurentiem, aizmugures sēdekļus nevar pabīdīt uz priekšu vai atpakaļ. Arī bagāžas nodalījuma ietilpība – 460 litri – ir mazāka, taču tā forma ir pietiekoši praktiska, lai ievietotu septiņas ceļasomas – tikpat, cik Tiguan. Būtisks sīkums, ko daudzi autoražotāji nezin kāpēc neievēro – bagāžas āķi. Volvo XC40 tie ir, ļaujot nostiprināt iepirkumu maisiņus tā, lai to saturs pēc asāka pagrieziena neizbirtu pa visu bagāžnieku.
Ne visām XC40 modifikācijām ir identisks bāzes aprīkojums – jaudīgākos motorus Volvo komplektē ar plašāku aprīkojuma sarakstu. Mēs ieteiktu R-Design.
Tas nebūs lētākais XC40, taču cenas un vērtības proporcija šķiet optimāla.
€
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
Ja jums ir pietiekami liels budžets un jūs meklējat lielu kupejas SUV, Audi Q8 noteikti ir vērts apsvērt. Tā salons ir elegants un ietilpīgs, un uz ceļa tas uzvedas ļoti pārliecinoši. Mēs izvēlētos 3,0 litru dīzeļdzinēju S …
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …