Testa brauciens

Volvo jaunais elektriskais modelis ES90 apvieno labāko no trim segmentiem
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Visiem Volvo XC40 ir septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, priekšējo riteņu piedziņa un 2,0 litru benzīna dzinējs (ja vien, protams, izvēlaties elektrisko Volvo EX40).
Pieejamas divas dzinēja versijas: B3 ar 163 ZS un jaudīgākais B4 ar 197 ZS. Abiem dzinējiem ir vieglā hibrīda tehnoloģija, kas veicina efektivitāti.
Mēs izvēlamies B3, jo tas ir pietiekami jaudīgs vairumam pircēju, jo 100 km/h tas sasniedz 8,6 sekundēs. Tas ir ievērojami naskāks nekā VW Tiguan 1,5 l eTSI dzinējs. B4 samazina sprinta laiku par vienu sekundi, taču mēs nedomājam, ka tas ir papildu izmaksu vērts.
Volvo XC40 gaitas ziņā ir pavisam citā līgā, salīdzinot ar pacieto BMW X1 un pat relatīvi komfortablo Tiguan. Kāpēc? Tāpēc, ka lielākā ātrumā XC40 lieliski tiek galā ar dažādiem ceļa negludumiem pat ar 20 collu izmēra diskiem, kādi bija mūsu testa auto.
Skaidrs, ka šāds gaitas komforts nevar palikt bez upuriem – un XC40 gadījumā tās ir lielākas virsbūves svārstības, braucot pa nelīdzenu segumu. Ja tas nebūtu krosovers, bet parasts universālis, kā, piemēram A4 Avant, šī parādība nebūtu tik izteikta.
Vadāmības ziņā noteikti ir labāki auto, nekā XC40 - un pirmais, kas nāk prātā, ir VW Tiguan. Tomēr lielākā daļa Volvo īpašnieku šo auto izvēlēsies citu iemeslu, nevis savas sportiskās braukšanas kāres apmierināšanai – un viņi to, iespējams, pat nepamanīs.
Entuziastiski paātrinoties, var dzirdēt nelielu troksni no dzinēja, taču abi XC40 agregāti (B3 un B4) ir klusāki nekā diezgan raupjie X1 xDrive23i vai Tiguan 1.5 eTSI.
Neatkarīgi no tā, kuru dzinēju izvēlaties, braucot ar lielu ātrumu pa šoseju, dzirdēsiet nelielu vēja brāzmu ap vējstiklu. Ir arī ceļa troksnis, īpaši, ja ir uzstādīti lieli 20 collu vieglmetāla diski (Evoque šajā ziņā ir ievērojami klusāks). Tomēr kopumā XC40 ir nedaudz rāmāks nekā līdzvērtīgs Tiguan vai Countryman, un ne tuvu nav tik skaļš kā X1 uz šosejas.
€
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Subaru Forester ir izturīgs ģimenes apvidus automobilis ar komfortablu gaitu un plašu salonu, turklāt tas ir spējīgs doties arī sarežģītā apvidū. Jāņem gan vērā, ka konkurentu cenu piedāvājums varētu šķist …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …
Auto tests
Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā …