Testa brauciens

Toyota Kenshiki forums Briselē atklāj japāņu elektromobilitātes nodomus
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Dīzeļdzinējs RAV4 modifikāciju saraksta ir pazudis uz neatgriešanos, tagad vienīgā opcija ir hibrīddzinējs, ko veido 2,5 litru tilpuma atmosfēriskais četrcilindru benzīna motors un elektromotors. Kopējā hibrīdsistēmas jauda ir 215 ZS. Mūsu testa auto bija ar priekšpiedziņu, pilnpiedziņas RAV4 gaidāms vēlāk šogad un tam būs vēl viens elektromotors aizmugurē, tāpēc arī jauda būs lielāka.
Kopumā - hibrīdsistēmas jauda ir OK, apdzīšanas manevri nebūs jāplāno pusstundu iepriekš. Protams, CVT variators joprojām izpilda savu klasisko triku – nospiežot akseleratora pedāli, pirmais ir troksnis un tikai pēc brīža - paātrinājums. Taču, izdarot nelielas korekcijas savā braukšanas stilā, šo īpatnību ir iespējams likvidēt.
Braukšanas ziņā jaunais RAV4 pilnībā atbilst tam, ko varētu gaidīt no ģimenes krosovera. Gaitas komforts kopumā ir labs, bedres nejūt, trokšņi no balstiekārtas dzirdami vien uz nelīdzena bruģa. Vadāmības ziņā jaunais RAV4 nav pārvērties par Porsche Macan, taču tas droši ir salīdzināms ar, piemēram, Škoda Kodiaq vai Honda CR-V. Stūres reakcija ir ātra, taču priekšējo riteņu saķere ar ceļu gan varēja būt nedaudz lielāka – braucot sportiskā režīmā, stabilitātes kontroles sistēmai nākas darboties katrā pagriezienā, taču šķiet, ka tipisks RAV4 pircējs to pat nemēģinās pārbaudīt.
Trokšņu izolācija šķiet labāka nekā līdzšinējās paaudzes modelī, turklāt hibrīdi, kā zināms, pilsētas sastrēgumos slīd pilnībā bez skaņas, pārvietojotoes pārsvarā ar uzkrāto elektrību. Ārpus pilsētas ir cits stāsts - lielākais trokšņotājs ir transmisijas un motora duets, taču - ar hibnrīdiem ir jāiemācās braukt mazliet mierīgāk, tas lielā mērā atrisinātu šo jautājumu.
€
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Testa brauciens
Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …