Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Trešās paaudzes 3008 ieguvis svaigāko i-Cockpit koncepta iterāciju. Tās kalpo kā labas ziņas tiem, kuriem bija grūtības saprasties ar veco salona izkārtojumu. Šeit joprojām ir augsti novietots instrumentu panelis, ko paredzēts uzlūkot virs mazā stūres rata, bet stūri tagad ir vieglāk novietot ērtā pozīcijā, netraucējot pārskatīt nepieciešamo informāciju.
Vadītāja sēdpozīcija ir pateicīga dažāda auguma braucējiem - priekšējiem sēdekļiem ir pietiekams sānu atbalsts, bet augsti novietotais sēdeklis nodrošina labu apkārtējo pārskatāmību. Masīvās aizmugurējās statnes ierobežo skatu, taču abās aprīkojuma versijās ir iekļauti aizmugurējie distances sensori un atpakaļskata kamera, kas palīdz manevrēt nelielā ātrumā.
Atšķirībā no Toyota C-HR, 3008 krosoveram nav fizisku pogu vai slēdžu gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai, tāpēc ir jāpaļaujas uz skārienekrānu. Temperatūras regulatori ir izvietoti abās ekrāna pusēs un darbojas kā īsceļi, taču tie piepeši pazūd, kad tiek aktivizēts Android Auto vai Apple CarPlay ekrāns (ko tagad var izdarīt bezvadu režīmā).
Zem ventilācijas lūkām iestrādāts atsevišķs skārienpanelis - Peugeot i-Toggle -, kurā var pielāgot biežāk izmantoto funkciju īsceļu rindu. Ikonas ir lielas un ērti nospiežamas, lai arī fizisko pogu risinājums tomēr būtu labāks.
Kas attiecas uz praktiskumu, Peugeot 3008 nodrošina pietiekami daudz vietas gan pasažieriem, gan viņu mantām, jo salona centrālajā daļā ir liela mantu novietne un visai ietilpīgi nodalījumi durvīs.
Aizmugurējos sēdekļos ir vairāk vietas nekā Toyota C-HR. Vidējam pasažierim gan varētu patraucēt masīvā viduskonsole, kas ierobežos komfortu.
Cupra Formentor otrajā sēdekļu rindā ļaus justies ērtāk, taču situācija franču krosoverā nav daudz sliktāka nekā BMW X2, joprojām pārspējot Audi Q3 Sportback.
3008 bagāžnieks ir ietilpīgāks nekā konkurentiem, un tā 588 litru plašums ievērojami apsteidz C-HR un Formentor, kā arī ir nedaudz pārspēj X2 un Renault Rafale.
Bagāžnieka grīdas augstumu ir iespējams pielāgot pēc vajadzības. Aizmugurējo sēdekļu atzveltne ir nolaižama un dalāma proporcijā 40/20/40, padarot 3008 daudzpusīgāku nekā C-HR un Formentor ar 60/40 dalījumu.
Apdares līmeni izvēlēties ir vienkārši, jo piedāvājumā ir tikai divas izvēles - Allure un GT.
Allure kalpo kā krosovera sākumversija, un tā ir ļoti labi aprīkota. Tai ir 19 collu riteņu diski, LED lukturi, brīvroku piekļuves sistēma, divu zonu klimata kontrole, tonējums aizmugures stikliem, noskaņojuma apgaismojums un Apple CarPlay/Android Auto bezvadu savienojamība.
GT versija iepriekšminēto papildina ar Peugeot Pixel LED lukturiem, adaptīvo kruīza kontroli, 21 collas izliekto HD panorāmas I-Cockpit displeju, Alcantara sēdekļu apdari ar apsildi, i-Toggles taustiņiem un priekšējiem distances sensoriem. Ņemot vērā, ka tas ievērojami paaugstina cenu, mēs iesakām palikt pie Allure aprīkojuma līmeņa.
Digitālais instrumentu panelis, kas apvienots ar centrālo informācijas un izklaides skārienekrānu, veido izliektu 21 collas paneli, kas atrodas paneļa augšdaļā. Skārienjutīgais ekrāns vadītājam ir ērti sasniedzams arī brauciena laikā, neliekot ilgi novērsties no ceļa.
Displeja grafika ir skaidra un dzidra, taču dažas no informācijas un izklaides sistēmas izvēlnēm ir sarežģītas, tajās ir pārāk daudz apakšizvēlņu, un ekrāna reakcija varētu būt asāka.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Ja izvairāties no dārgākajām versijām, Volkswagen T-Roc ir racionāls pirkums. Mēs uzskatām, ka sākumlīmeņa apdares versija un 150 ZS TSI dzinējs ir labākais risinājums, jo šis krosovers ir ne tiaki izsmalcināts un …
Auto tests
Ja jums ir pietiekami liels budžets un jūs meklējat lielu kupejas SUV, Audi Q8 noteikti ir vērts apsvērt. Tā salons ir elegants un ietilpīgs, un uz ceļa tas uzvedas ļoti pārliecinoši. Mēs izvēlētos 3,0 litru dīzeļdzinēju S …
Auto tests
Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā …