Testa brauciens

Opel Grandland pirmais brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Astra spēka piedziņu klāsts ir ļoti plašs, sākot ar 131 ZS 1,2 litru benzīna turbomotoru, kam ir pietiekami daudz muskuļu jau no zemiem apgriezieniem, atvieglojot braukšanu pilsētā. Tomēr, veicot apdzīšanas manevrus, tam nedaudz pietrūkst vilkmes, un, mērot laiku mūsu privātajā testu trasē, sprintam no 0 līdz 100 km/h bija nepieciešamas 9,5 sekundes (tas ir par sekundi lēnāk nekā Seat Leon 1.5 TSI Evo).
Lai iegūtu papildu jaudu un efektivitāti, jums būs nepieciešams 146 zirgspēku 1,2 litru ar vieglo hibrīda tehnoloģiju. Tā oficiālais sprinta laiks no 0 līdz 100 km/h (9,0 sekundes) ir par 0,7 sekundēm ātrāks nekā benzīna agregātam. Skaitliski ir vērojama starpība, jo hibrīda dzinējs paātrinās nedaudz ātrāk un vieglāk, tomēr atšķirība nav tik liela, lai mēs ieteiktu šo dzinēju.
Atliek divi no elektrotīkla uzlādējamie hibrīddzinēji (PHEV). Abiem oficiālā sniedzamība ar elektrību ir tikai elektriskās piedziņas diapazons līdz 55 km, kas ir daudz mazāk nekā Leon e-Hybrid 115 km. Ja vēlaties iegādāties Astra ar PHEV, mēs ieteiktu izvēlēties sākuma līmeņa dzinēju ar 180 ZS, jo tā veiktspēja ir vairāk nekā pietiekami dinamiska un padara "sportisko" GSe ar 224 ZS mazāk pievilcīgu.
Ja vairāk novērtējat komfortu nekā aizraujošu vadāmību uz līkumotiem ceļiem, Astra būs jums piemērota automašīna. Hečbeks prasmīgi uzvedīsies uz dažādiem segumiem, balstiekārtai sekmīgi absorbējot nelīdzenumus. Nelielā ātrumā tā ir pietiekami saudzīga, lai mīkstinātu “guļošos policistus”, bet ātrākā tempā virsbūve neizrādīs pārmērīgas svārstību pazīmes.
Škoda Octavia ir komfortablāka, taču Astra nodrošina labāku līdzsvaru starp komfortu un nosvērtību nekā Honda Civic vai Seat Leon. Izvēloties lētākās versijas, Astra būs aprīkots ar mazāka izmēra diskiem, kas padarīs gaitu komfortablāku.
GSe versijai ir pazemināts klīrenss, stingrākas atsperes un Koni amortizatori, kas palīdz uzlabot vadāmību. Rezultātā virsbūves kontrole ir labāka nekā standarta versijām, taču to nevar nosaukt par rotaļīgu.
Ja vēlaties izbaudīt mieru, tad klusākā Astra versija (neskaitot Astra Electric) ir PHEV, jo tā var braukt tikai ar elektrību. Tomēr pat tad, kad ieslēdzas to 1,6 litru benzīna dzinējs, tas joprojām ir kluss. Turpretī 1,2 litru benzīna agregāti nav tie mierīgākie ģimenes automobiļu klasē, taču radīs mazāku troksni kā Leon vai Octavia dzinēji.
Vēja un ceļa troksnis Astra kopumā ir labi ierobežots. Braucot ar lielāku ātrumu, nedaudz jūtama vibrācija uz stūres rata un pārnesumu svira, taču salonā sēdošie būs labi izolēti no ārpasaules trokšņiem. Dārgākās aprīkojuma versijas iegūs dubultos priekšējos stiklus.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Opel Grandland ir trešais modelis aiz Peugeot 3008 un 5008, kas izlaists uz jaunās Stellantis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tā vietā, lai izstrādātu atsevišķu elektromobiļa modeli, Opel ir ietaupījis laiku un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmoreiz minēts rakstos kā Grandland X, bet 2021. gada modernizācijā …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunā Opel Astra ir ievērojama ne vien ar to, ka pārstāv jau astoto paaudzi 30 …
Testa brauciens
Plašpatēriņa automašīnu kodols Eiropā ir kompaktklase. Modeļu tajā ir daudz, taču pamati balstās …
Testa brauciens
Radīts no baltas lapas, astotās paaudzes hečbeks vilina ar pārsteidzošu dizainu, sportiskuma noti un jaunākajām …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Šī nav pirmā reize, kad dzirdam, ka neievērojamo …
Testa brauciens
Kurš gan nezina tādu automašīnu Opel Mokka? Mūsu platuma grādos tas ir …
Testa brauciens
Grandland X ir Opel jaunākais vidēja izmēra krosovers, kura konkurentu vidū ir Nissan Qashqai un VW Tiguan. …
Honda Jazz |
€ 25 240 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Opel Astra |
€ 25 600 |
![]() |
||
Opel Corsa Electric |
€ 31 550 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 208 ir viens no labākajiem kompaktauto, kas pieejams Latvijā. Tas izceļas ar gaitas komforta īpašībām, salona kvalitāti un klusu gaitu. Tiesa, pie Renault Clio stūres būs nedaudz aizraujošāk. Mēs iesakām izvēlēties …
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem …
Auto tests
Opel Astra apvieno labu braukšanas komfortu, patīkamu vadāmību un atbilstošu veiktspēju, taču citās jomās tam ir grūti konkurēt ar labākajiem ģimenes automobiļiem. Ja jūs iegādājaties šo auto, iesakām izvēlēties 1,2 …