Auto tests

Škoda
Octavia
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …
Jaunākās paaudzes Corolla paaudze sniedz daudz vairāk, kā to jebkad ir spējis Auris. Tas nav perfekts auto, taču demonstrē pārsteidzoši labas gaitas un vadāmības īpašības, kā arī patiešām pieklājīgu interjeru, kurā ir prieks atrasties.
Sakām ardievas Auris, un sveicam Toyota Corolla ar atgriešanos.
Šī ir jau 12. paaudzes Corolla, bet modelis pirmoreiz parādījās 1966. gadā, sedana versijā, vēl kādus astoņus gadus pirms izdaudzinātā Volkswagen Golf, kas tagad ir viens no šī modeļa konkurentiem.
Nosaukuma maiņa signalizē par nopietnām pārmaiņām un tādas ir daudz, sākot ar pašiem pamatiem. Jaunais Corolla modelis konstruēts uz ražotāja inovatīvās TNGA platformas, kas ļauj novietot dzinēju zemāk – tas nozīmē zemāku smaguma centru un attiecīgi – labākas vadāmības īpašības. Automašīnas konstrukcija tagad ir par 60% stingrāka nekā iepriekš, un neatkarīgā aizmugures piekare ir standartaprīkojums. Mainīta arī priekšējās ass Makfērsona statņu ģeometrija, lai stūrēšana būtu vēl atsaucīgāka.
Izskats kā jau vienmēr ir gaumes jautājums, bet, ja Auris bija tīri glīts, tad Corolla ir vienkārši simpātiska. Aizmugure nedaudz izvirzīta uz āru Renault Mégane manierē, tomēr virsbūve, kas ir par 40mm garāka, 30mm platāka un 25mm īsāka, turklāt ar īsākām pārkarēm, notur kopējās proporcijas tieši tur, kur tām jābūt. Focus ir ievērojami garāka riteņu bāze, un Golf ir vairāk vietas virs galvas, taču, ja varat piedot Toyota par izpūtēja uzgaļu butaforijām, jaunākās paaudzes Corolla izskatās krietni izteiksmīgāk.
Taču galvenais Corolla pievilcības iemesls ir fakts, ka dīzeļdzinējus ir aizstājuši hibrīddzinēji. Tādējādi Corolla piedāvā praktiski tās pašas priekšrocības kā Prius, tikai – iepakotas daudz saprotamākā ārējā veidolā. Taču – kāds šis modelis ir, salīdzinot ar konkurentiem – Ford Focus, VW Golf un Škoda Scala vai Octavia? Lasi vairāk šajā testā.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
![]() |
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
![]() |
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
![]() |
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
![]() |
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
![]() |
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
![]() |
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
![]() |
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
![]() |
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
![]() |
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
![]() |
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
![]() |
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
![]() |
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
![]() |
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
![]() |
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
![]() |
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …
Auto tests
Prius ir vislabākā izvēle tiem pircējiem, kas vēlas visai apkārtējai sabiedrībai uzskatāmi demonstrēt savu vēlmi glābt planētu no kaitīgajām emisijām un globālās sasilšanas draudiem. Būdams visu hibrīdu ciltstēvs, …
Auto tests
Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem …
Auto tests
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …