Testa brauciens

Toyota lielākais furgons Proace Max brauc gan ar dīzeli, gan elektrību
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Mēs vēl neesam redzējuši Corolla skopāko versiju, taču šķiet, ka salons tai diez vai dramatiski atšķirsies no tā, ko redzam šobrīd (ja neskaita, ka displeja izmērs instrumentu panelī nebūs vairs 7, bet gan 4,2 collas). Transmisijas tunelis ir augstāks un platāks nekā iepriekš, tomēr viss pārējais kļuvis vienkāršāks un gaumīgāks. Patīkamu iespaidu atstāj arī “piano black” un hromētie apdares akcenti.
Lai uzlabotu ceļa pārrredzamību, Toyota inženieri ir sašaurinājuši priekšējās jumta statnes, pazeminājuši dzinēja pārsega līniju un pārvietojuši spoguļus uz durvīm. Taču manevrēšanu stāvvietās noteikti atvieglos distances sensori un atpakaļskata kamera. Touch & Go infosistēma pagaidām ir vienīgā opcija - Apple CarPlay vai Android Auto šajā modelī nav pieejams.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, taču otrajā rindā pietiekoši ērti arī tālākos braucienos būs vien maziem bērniem. Tiem, kas meklē ģimenes hečbeku jāņem vērā, ka vieta Corolla hečbeka bagāžas nodalījumā ir ierobežota. Nenolokot aizmugures sēdekļus, ietilpība ir tikai 316 litri (361 litrs 1,2 litru benzīna un 1,8 litru hibrīda versijai), kas padara to par vienu no mazākajiem bagāžas nodalījumiem savā klasē, un tajā būtu grūti ievietot ko vairāk par pāris sporta somām.
Pat bāzes versijas Corolla var lepoties ar pieklājīgu aprīkojumu, taču mēs izvēlētos tādu modifikāciju, kurai ir pilns drošības aprīkojums, distances sensori un divzonu klimata kontrole, kā arī lielākais no abiem pieejamajiem infosistēmas ekrāniem. LED lukturi ir standartaprīkojumā.
€
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Honda Jazz |
€ 25 240 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Opel Astra |
€ 25 600 |
![]() |
||
Opel Corsa Electric |
€ 31 550 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
Auto tests
Opel Astra apvieno labu braukšanas komfortu, patīkamu vadāmību un atbilstošu veiktspēju, taču citās jomās tam ir grūti konkurēt ar labākajiem ģimenes automobiļiem. Ja jūs iegādājaties šo auto, iesakām izvēlēties 1,2 …
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
Peugeot 208 ir viens no labākajiem kompaktauto, kas pieejams Latvijā. Tas izceļas ar gaitas komforta īpašībām, salona kvalitāti un klusu gaitu. Tiesa, pie Renault Clio stūres būs nedaudz aizraujošāk. Mēs iesakām izvēlēties …
Auto tests
Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to …