Auto tests
Volkswagen
Golf hečbeks
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Sākotnējā piedāvājumā ir 1,2 litru benzīna turbodzinējs ar 113 ZS divās Atkinsona cikla hibrīdpiedziņas versijās, un ražotājs prognozē, ka 9 no 10 pārdotajiem auto būs tieši ar šo dzinēju. Būs pieejams arī 1,8 litru VVTi agregāts, kas ir identisks tam, kādu atradīsiet arī Prius, un 4,3 litru vidējais patēriņš pret mazo elektromotora un benzīna dzinēja kombinēto jaudu (121 ZS) skaidri parāda, kas šajā gadījumā ir prioritāte. Tomēr 2,0 litru dzinējs visu nedaudz sašūpo. Ar 180 ZS jaudu un 7,9 sekunžu uzrāvienu no 0-100 km/h, tas ir ātrāks par līdzvērtīgu Honda Civic vai Ford Focus, tomēr paliek vērsts uz ekonomiju - CO2 izmešu daudzums ir nieka 89 g/km, un vidējais ražotāja norādītais patēriņš ir tikai 4,7 l/100 km.
Jaunā Corolla pārsteidz ar vadāmības īpašībām - zemais priekšgals maina virzienu ar necerētu precizitāti, un pati stūrēšana ar šauro ādas stūri ir baudāma. Virsbūves kustības tiek kontrolētas diezgan sportiskā manierē, tomēr gaita saglabājas pietiekami komfortabla, un pasīvā balstiekārta (adaptīvie amortizatori pieejami kā papildaprīkojums) bez piepūles tiek galā ar bedrēm un nelīdzenumiem. Ir panākts labs līdzsvars starp gaitu un vadāmību, turklāt, atšķirībā no sava priekšteča Auris, jaunais Corolla hečbeks spēj parādīt arī diezgan nebēdnīgu raksturu tiem, kam patīk sportisks braukšanas stils – it īpaši modifikācijā ar 2,0 litru benzīna motoru un elektromotoru.
Pagaidām esam izmēģinājuši tikai modifikācijas ar hibrīddzinējiem un tās ir OK. CVT transmisijai gan ir savas īpatnības, pie kurām jāpierod, bet - ieliekot to D režīmā, Corolla sāk virzīties uz priekšu gandrīz bez skaņas, jo kustības uzsākšanu uz saviem pleciem ņem elektromotors. Eco režīmā elektromotora līdzdalība ir daudz lielāka nekā Sport režīmā, bet jebkurā gadījumā šī iesaiste ir lineāra un neuzbāzīga.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Prius ir vislabākā izvēle tiem pircējiem, kas vēlas visai apkārtējai sabiedrībai uzskatāmi demonstrēt savu vēlmi glābt planētu no kaitīgajām emisijām un globālās sasilšanas draudiem. Būdams visu hibrīdu ciltstēvs, …
Auto tests
Jaunākās paaudzes Corolla paaudze sniedz daudz vairāk, kā to jebkad ir spējis Auris. Tas nav perfekts auto, taču demonstrē pārsteidzoši labas gaitas un vadāmības īpašības, kā arī patiešām pieklājīgu interjeru, kurā ir …