Testa brauciens

Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Lētākais Nissan Ariya Engage komplektācijā ar mazāko akumulatoru maksās lētāk nekā Škoda Enyaq 50, KIA EV6 vai Hyundai Ioniq 5, bet aptuveni tikpat, cik Ford Explorer Extended Range 52 kWh.
Diemžēl Ariya nav viens no visātrāk uzlādējamiem elektromobiļiem. Tās spēj uzņemt ne vairāk kā 130 kW no publiskajām uzlādes stacijām. Tas ir līdzvērtīgi BMW iX1, bet Kia EV6 un Tesla Model Y var uzņemt vairāk nekā 200 kW.
Ideālos apstākļos Ariya 63 kWh versija no 10-80% uzlādējas tikai nedaudz vairāk nekā pusstundas laikā. Lielākajai 87 kWh akumulatora baterijai šis process ilgs aptuveni 35 minūtes. Ar 7kW lādētāju 63kWh modelis tiks uzlādēts no 0 līdz 100 % aptuveni 10 stundās, bet 87kWh modelis - 14 stundās. Maksimālā sniedzamība ar vienu uzlādi būs no 397 - 531 km.
Ja ir kāda lieta, kas jūs patiešām pārsteigs Nissan Ariya, tad tas ir salons. Tas izskatās un šķiet patiesi augstvērtīgs - īpaši, ja ņem vērā, ka salona kvalitāte jau sen ir bijusi mazākā Nissan Leaf vājā vieta. Instrumentu paneļa augšdaļā un durvju iekšpusē ir daudz mīkstu apdares materiālu, kas ir līdzīgi kokam.
Caur kokam līdzīgo virsmu spīd skārienjūtīgie gaisa kondicionēšanas vadības elementi. Tos nospiežot, jūs jūtat haptisku atgriezenisko saiti, taču šāds risinājums nav tik ērti lietojams kā fiziskas pogas. Arī spilgtā saules gaismā šie elementi varētu būt grūti saskatāmi.
Mums nav nekādu datu par Ariya uzticamību, bet Nissan kā zīmolam visai labi veicies 2024. gada “What Car?” uzticamības aptaujā, ierindojoties 28. vietā no 31 ražotāja, atpaliekot arī no Kia, Tesla un Volvo.
Euro NCAP testos Ariya ieguva piecas zvaigznes no piecām iespējamām par drošību. Tomēr, rūpīgāk izpētot rezultātus, redzams, ka EV6 nedaudz labāk aizsargāja bērnus un pieaugušos pasažierus simulētā sadursmē.
Katram Ariya ir automātiskās avārijas bremzēšanas (AEB) sistēma, kas spēj atpazīt automašīnas, nekustīgus objektus, gājējus un velosipēdistus, kā arī joslas saglabāšanas palīgsistēma, aklās zonas uzraudzība, ceļa zīmju atpazīšana un aizmugures šķērseniskās satiksmes brīdinājums (lai brīdinātu par citu transportlīdzekļu klātbūtni, braucot atpakaļgaitā).
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …