Testa brauciens

Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Ariya ar 87 kWh akumulatoru un e-4orce četru riteņu piedziņu attīsta 305 ZS. Paātrinājums 0 līdz 100 km/h ilgst vien 5,7 sekundes.
Virs tā atrodas flagmanis Ariya Nismo, kur uzreiz jau ir iekļauta e-4orce pilnpiedziņa, savukārt elektromotori saražo 435 zirgspēkus. Ar to pietiek, lai spurtu līdz 100 km/h sadeldētu vēl par 0,7 sekundēm. Pilnu jaudu var izmantot sportiskākajā Nismo braukšanas režīmā, kas nodrošina 60:40 jaudas sadalījumu par labu aizmugurējiem riteņiem, tādejādi radot līdzsvarotāku sajūtu. Tiesa, Tesla Model Y Long Range ir vēl ātrāks un arī oficiāli var nobraukt par 100 km tālāk.
Ariya pietiekami labi pasargā pasažierus no dažādiem ceļa nelīdzenumiem, taču divu riteņu piedziņas versijas mēdz neveikli pārvarēt asākus izciļņus. Tas attiecas uz standarta komplektācijā esošajiem 19 collu riteņu diskiem, bet ar papildaprīkojumā esošajiem 20 collu diskiem šis efekts pastiprinās vēl vairāk. Ja prioritāte ir braukšanas komforts, izvēlieties Škoda Enyaq.
Situācija uzlabojas četru riteņu piedziņas versijās, kurām ir pielāgota balstiekārta, lai tiktu galā ar papildu svaru, ko rada otrs elektromotors. Nismo versijai ir stingrāka balstiekārta, taču regulējami dažiem braucējiem varētu šķist pārāk cieti.
Pilsētā stūre ir pietiekami viegla, lai manevri nelielā ātrumā izdotos bez īpašas piepūles. Tomēr, braucot ar lielāku ātrumu, stūrei ir tendence mākslīgi kļūst stingrākai, un, iebraucot līkumos, jūs nebūsit tik pārliecināts par vadāmību kā Kia EV6 un Enyaq, kur stūres sistēma ir vienmērīgāka.
Straujos līkumos Ariya tiecas sašūpoties vairāk nekā abi iepriekšminētie konkurenti, un, lai gan Nismo versija ir nedaudz stabilāka līkumos un nodrošina lielāku saķeri, tai joprojām ir grūti noslēpt savu augsto smaguma centru.
Bremžu pedāļa reakcija nav tik vienmērīga un prognozējama kā EV6, taču tā joprojām ir labāka nekā vairākos konkurentos. Dažos elektromobiļos var būt sarežģīti novērtēt, cik spēcīgi nospiest bremžu pedāli, lai vienmērīgi samazinātu ātrumu, jo procesu regulē reģeneratīvā bremzēšana. Ariya tas notiek dabiski.
Braucot pilsētvidē, Ariya ir kluss automobilis, - pat pēc elektromobiļu standartiem -, taču vēja un ceļa troksnis (īpaši ar 20 collu diskiem) ir lielāks nekā Enyaq, braucot uz šosejas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …