Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir grūti ignorēt faktu, ka tirgū ir pieejami krietni lētāki un ietilpīgāki sāncenši, piemēram, Kia e-Niro un Tesla Model 3. Abi spēs ar vienu uzlādi veikt lielāku distanci un abiem būs modernāka multimediju sistēma.
Uz papīra šķiet, ka Lexus UX300e ir auto, kas radīts panākumiem.
Pirmkārt, tas ir elektrisks, iederoties šī brīža karstākajā tirgus segmentā. Otrkārt, tas ir SUV. Apvienojot abas sastāvdaļas, nākas secināt, ka Lexus krosoveram ir visas iespējas būt modē.
Jāatzīmē, ka Lexus jauno UX300e neredz kā konkurentu tādiem elektriskajiem SUV kā Hyundai Konda Electric, Kia e-Niro vai Peugeot e-2008. Tā vietā tas būtu jāsalīdzina ar elektrisko premium plauktiņu, kurā ietilpst Tesla Model 3 un Polestar 2. Vēlme atsvešināties no tirgū populārajiem elektriskajiem SUV šķiet saprotama brīdī, kad paraugāmies uz UX300e cenu – tā sākumcena ir lielāka nekā Model 3.
Nevar gan noliegt, ka vairums iepriekšminēto “konkurentu” pārspēj UX300e nobraucamo distanci, kas tiek lēsta ap 315 km. No 0 līdz 100 km/h tas paātrinās cienījamās 7,5 sekundēs, taču ziņu virsrakstos ar šādiem sasniegumiem būs grūti nokļūt.
Vērtējot UX300e dizainu, Lexus adaptējis Peugeot filozofiju, ticot, ka elektroauto pircēji vēlas, lai viņu automašīnas izskatās pēc iespējas “normālākas”. Tas nozīmēja, ka eksterjera radīšana dizaina komandai galvassāpes neradīja. Nācās izveidot tikai aerodinamiskāku radiatora režģi, īpašus 17 collu vieglmetāla diskus un jaunas emblēmas.
Mūsu testā aplūkosim ne tikai UX300e estētiku, bet arī tā gaitas īpašības, salona ietilpību un to, cik šāda auto ekspluatācija izmaksā.
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …