Auto tests
Porsche
Macan
Porsche Macan piedāvā visu, ko varētu gaidīt no sportiska krosovera, taču ietilpības ziņā tas nav starp labākajiem. …
Par spīti tam, ka Urus sēdpozīcija ir augstāka, nekā citiem Lamborghini, tā interjerā ir ne mazums itāļu sporta auto ražotājam raksturīgo stila iezīmju – tāpēc tas lielā mērā atšķiras no Bentley Bentayga, Porsche Cayenne un Audi Q7. Jā, ieskatoties ciešāk, var pamanīt Audi slēdžus, taču viss ir nevainojamā kvalitātē, kādu varētu sagaidīt no automašīnas ar šādu logo un cenu – kaut arī dažiem elementiem ir nepārprotama līdzība ar tiem, kādus var ieraudzīt krietni lētākajā Audi A4.
Arī divi infosistēmas ekrāni un digitālais instrumentu panelis nešķitīs svešs tiem, kas iepazinuši jaunāko modeļu Audi. Labā ziņa ir tā, ka tiem ir augsta izšķirtspēja, turklāt tie ātri reaģē uz vadītāja komandām. Arī orientēšanās funkciju izvēlnēs neprasa daudz laika, lai to apgūtu. Tiesa gan, Urus infosistēma nav perfekta. Mēs dodam priekšroku tādām sistēmām, kā piemēram BMW iDrive, kuru var vadīt ar rotējošu slēdzi viduskonsolē, kas ļauj meklēt vajadzīgās funkcijas ar mazāku uzmanības novēršanu no ceļa. Arī klimata kontroles funkcijas ir daudz vieglāk kontrolēt ar fiziskiem, nevis virtuāliem slēdžiem.
Taču iekārtoties pie stūres ir ērti. Priekšējie sēdekļi jau standartaprīkojumā ir elektriski regulējami, arī stūri var pieregulēt kā vajag.
Vietas pasažieriem netrūkst ne priekšā, ne aizmugurē, kur arī ir regulējams atzveltņu slīpums, vienalga, vai tu izvēlies Urus ar četrām vai piecām sēdvietām. Tiesa gan, garāka auguma pasažieriem aizmugurē var pietrūkt vietas galvai, pat ja viņiem nebūs nekādu sūdzību par vietu kājām.
Bagāžas nodalījuma platums ļauj mierīgi ievietot tajā divas golfa piederumu somas, neizņemot nūjas. Ar 616 litru ietilpību tas ir apmēram tikpat ietilpīgs kā Porsche Cayenne, maksimālā ietilpība ir 1596 litri. Tas varbūt ir mazāk, nekā dažiem “normālākiem” konkurentiem, taču maz ticams, ka tieši šis apstāklis atturēs kādu potenciālo pircēju no Urus iegādes.
Bāzes aprīkojums ietver praktiski visu, ko var vēlēties, taču, ja to neatradi, tas noteikti ir papildaprīkojuma sarakstā.
Auto tests
Porsche Macan piedāvā visu, ko varētu gaidīt no sportiska krosovera, taču ietilpības ziņā tas nav starp labākajiem. …
Auto tests
Atjauninātais Ford Kuga joprojām ir pieklājīga izvēle šajā segmentā, tomēr dažiem konkurentiem būs stabilāka tālākpārdošanas vērtība. …
Auto tests
Citroen C5 Aircross ir labs gaitas komforts, lieliska trokšņu izolācija, pieņemama cena un adekvātas lietošanas izmaksas. Konkurentu tam netrūkst, taču no PSA grupas produkcijas tieši šis auto šķiet intriģējošākais …
Auto tests
Mitsubishi Outlander neiegūs balvu par dinamiku, taču salīdzinoši zemās lietošanas izmaksas, kā arī funkcionālais un ietilpīgais salons varētu ieintriģēt ģimenes auto pircējus. …