Uzmetot aci mūsu testa auto 22 collu diskiem (standartaprīkojumā ir 21 collu diski, taču tu vari dabūt arī 23 collu diskus) šķiet, ka tas ir tikpat komfortabls kā iepirkšanās ratiņi uz tērauda grīdas, taču tā nav – pateicoties pneimopiekarei un dažādiem braukšanas režīmiem.
Jā, nelielā ātrumā ceļa negludumi ir jūtami, taču gaita nav izteikti nekomfortabla. Urus, protams, daudz labāk jūtas uz gluda asfalta, kur paši mīkstākie balstiekartas iestatījumi (piemēram, Strada) atalgo vadītāju ar relaksējošu gaitas komfortu. Būtiski atzīmēt, ka Urus tādēļ nekļūst zvalstīgs un joprojām stabili turas uz ceļa. Un, pat ja tu izvēlies Sport režīmu, lielākā daļa ceļa negludumu tiek tīri labi apslāpēti. Tiesa gan, paši stingrākie balstiekārtas iestatījumi Corsa režīmā ir domāti trasei. Tātad – ikdienas braukšanai vislabāk der Strada vai Sport.
Urus vadāmība nebūt neliecina, ka tas ir auto, kas sver vairāk nekā divas tonnas. Stūres reakcija ir ātra, un, kaut arī tā šķiet nedaudz sintētiska, pie tā var pierast, ļaujot strauji un akurāti notēmēt Urus priekšgalu atbilstoši situācijai uz ceļa.
Vēl viens Urus triks – četru riteņu stūres sistēma. Tā palīdz samazināt apgriešanās rādiusu nelielā ātrumā un nodrošina lielāku stabilitāti, veicot asākus manevrus uz šosejas. Virsbūves sasvere ir niecīga, neatkarīgi no ātruma, bet, pateicoties tik platām riepām, ar kādām varētu asfaltēt ielas, saķere ar ceļu ir nevainojama. Pat ja tev izdodas Urus “izslidināt”, tas ir prognozējams. Un aizraujošs.
Pat ja tu izdomā braukt ar Urus bezceļa apstākļos, tas ir iespējams. Tiek piedāvāti vairāki režīmi atbilstoši ceļa segumam, bet, ja nepieciešams, ar pneimopiekari var mainīt arī klīrensu. Taču, lai arī tas palīdz tikt galā ar slidenu ceļa segumu, bezceļa apstākļos Urus, protams, nebūs tik spējīgs, kā Range Rover vai Toyota Land Cruiser.