Testa brauciens
Volkswagen Transporter pirmais brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
VW Tiguan dzinēju spektrs aptver lielu pircēju auditoriju. Klāsts sākas ar diviem eTSI dzinējiem – 130 ZS un 150 ZS versiju.
1,5 litru benzīna agregātam ir ne tikai uzlabota veiktspēja, bet arī patīkams degvielas patēriņš, pateicoties vieglā hibrīda tehnoloģijai. Abi dzinēji ir pietiekami sparīgi, pat vismazāk jaudīgajam eTSI līdz 100 km/h ieskrienoties 10,6 sekundēs.
Runājot par hibrīddzinējiem, ir pieejami arī divi eHybrid plug-in hybrid (PHEV) modeļi ar 204 ZS un 272 ZS jaudu. Atkarībā no izvēlētās versijas, tā sniedzamība tikai ar elektrību ir aptuveni 100 km, kas ir ļoti konkurētspējīgs rādītājs.
Ja vēlaties braukt ar dīzeļdzinēju, jums būs piemērots 150 ZS jaudīgais 2,0 l TDI, kas 100 km/h sasniedz 9,4 sekundēs. Kā jau varēja gaidīt pēc šī sprinta laika, tam netrūkst jaudas un vilkme ir jūtama jau no neliela ātruma. Ja ar to nav gana, tad var izvēlēties 193 ZS pilnpiedziņas versiju.
Sportiskā Tiguan R versija pagaidām nav apstiprināta.
Tiguan balstiekārta ir noregulēta nedaudz stingrāk kā iepriekš, taču tā komfortabli tiek galā ar nelīdzenumiem.
R-Line komplektācijā vai kā daļu no papildaprīkojuma jūs varat pievienot adaptīvo balstiekārtu, ko sauc par DCC Pro. Tas ļauj padarīt balstiekārtas iestatījumus mīkstākus vai cietākus, izvēloties Comfort vai Sport braukšanas režīmu.
Dodot priekšroku komforta iestatījumiem, Tiguan vairumā gadījumu spēs būt līgans un kluss, turklāt pat sportiskajā režīmā tas ir saprātīgi sabalansēts, slāpējot bedres daudz labāk nekā BMW X1 ar adaptīvo balstiekārtu.
Lai arī X1 precīzāk ieguļas līkumos, Tiguan veiksmīgi prot sabalansēt komfortu un veiklību. Labi izsvērtā stūres iekārta rada pārliecību, un ierobežotās virsbūves svārstības ļauj saprātīgā tempā izbraukt arī kādu aizraujošāku ceļa posmu. Tam nav tik liela saķere kā XC40 vai Countryman, taču Tiguan gaita ir daudz labāka nekā Nissan Qashqai vai Opel Grandland.
Tā kā Tiguan 1,5 litru benzīna dzinējs bieži vien sasniedz augstāko apgriezienu diapazona robežu, tas ir skaļāks nekā XC40 B3 un Countryman C. Tiguan uz šosejas rada nedaudz lielāku ceļa troksni nek konkurenti, taču tas nav tik ievērojami, lai kļūtu traucējoši. Tas joprojām ir samērā kluss kreiseris.
€
Testa brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
|
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
|
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
|
||
BMW X6 |
€ 91 382 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
|
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
MG HS |
€ 26 990 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
|
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
|
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
|
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
|
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
|
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
|
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
|
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
|
Auto tests
Ja jums ir pietiekami liels budžets un jūs meklējat lielu kupejas SUV, Audi Q8 noteikti ir vērts apsvērt. Tā salons ir elegants un ietilpīgs, un uz ceļa tas uzvedas ļoti pārliecinoši. Mēs izvēlētos 3,0 litru dīzeļdzinēju S …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Opel Mokka lepojas ar bagātīgu aprīkojumu, turklāt tam ir pieejams plašs efektīvu dzinēju klāsts. Tomēr konkurenti, tostarp Škoda Kamiq, būs soli priekšā, jo ir ietilpīgāki salonā un labāk vadāmi. Ja jūs iegādājaties …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …