Testa brauciens

Toyota lielākais furgons Proace Max brauc gan ar dīzeli, gan elektrību
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Lai gan Toyota C-HR ir mazajā SUV klasē, salonā nebūs jāsēž tik augstu kā daudzos konkurentos. Sēdpozīcija būs tuvāk segumam nekā, piemēram, Škoda Karoq, lai gan joprojām būsim augstāk nekā parastā hečbekā, piemēram, VW Golf.
Salonā nav būtisku ergonomisku problēmu, un, par laimi, C-HR ir fiziskas klimata kontroles vadības ierīces (atšķirībā no daudziem mūsdienu automobiļiem). Sēdeklis un stūres rats ir regulējami plašā diapazonā, taču garāka auguma braucēji vēlēsies, lai sēdekli varētu nolaist vēl zemāk.
Stilizētā virsbūves aizmugurējā daļa samazina redzamību, apgrūtinot braukšanu atpakaļgaitā, un nelielie aizmugurējie sānu logi nepalīdz situācijas uzlabošanā.
Par laimi, visām versijām ir atpakaļgaitas kamera. Distances sensori ir papildaprīkojums sākuma līmeņa (Active) versijai, savukārt Style un dārgākām versijām priekšējie un aizmugurējie stāvvietas sensori ir standarta aprīkojumā. Priekšējā pārskatāmība kopumā ir laba, un priekšējie statņi krustojumos pārlieku netraucē.
Jums nebūs nekādu problēmu ar brīvo telpu C-HR priekšējos sēdekļos, ja vien neesat krietni garāks par 180 cm. Salons ir arī pietiekami plašs, lai jūsu elkonis neberzētos pret blakussēdētāju.
Toyota apgalvo, ka panorāmas stikla jumts paaugstina griestu augstumu par 3 cm, nevis samazina vietu galvai, un tas noteikti padara salonu atvērtāku un plašāku.
Starp vadītāju un pasažieri ir vieta, kur nolikt dažādas sīklietas, savukārt glāžu turētāji novietoti blakus pārnesumu pārslēgšanas svirai. Tiesa, durvju kabatas ir diezgan šauras. Ņemot vērā, ka C-HR ir līdzīga izmēra krosovers kā Škoda Karoq, varētu pieņemt, ka aizmugurējā telpa abos automobiļos būs līdzīga. Diemžēl tas tā nav.
Patiesībā C-HR aizmugurē ir diezgan šaurs, un aizmugurējā vieta kājām un galvai ir līdzīgā tai, ko piedāvā mazāki SUV, piemēram, Lexus LBX un Peugeot 2008.
Divi bērni - vai pat gados jaunāki pusaudži - par telpu nesūkstīsies, taču daži šeit jutīsies diezgan klaustrofobiski, jo aizmugurē ir mazi sānu logi. Trīs cilvēkiem šeit būs mazāk vietas daudzos C-HR konkurentos. Visiem C-HR ir 60/40 nolokāmas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, taču 40/20/40 proporcija netiek piedāvāta.
Diemžēl no bagāžnieka nav iespējams nolocīt sēdekļu atzveltnes, jo poga atrodas līdzās galvas balstiem.
Aizmugurējie sēdekļi nav bīdāmi vai atvāžami, savukārt regulējams jostasvietas atbalsts ir pieejams tikai vadītājam, bet ne pasažierim.
Ja vēlaties lielāku daudzpusību, ir vērts aplūkot Škoda Karoq piedāvājumu. Šim krosoveram ir Varioflex sēdekļi, kurus var noliekt, bīdīt uz priekšu un atpakaļ vai pat pilnībā izņemt no automašīnas.
Active versija ieguvusi nelielu (8,0 collu) informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu, kas ietver Android Auto un Apple CarPlay savukārt visās pārējās C-HR versijās ir 12,3 collu skārienekrāns. Tas ir novietots augstu un nedaudz slīpi pret autovadītāju, lai to būtu viegli saskatīt un aizsniegt. Operētājsistēma nav no intuitīvākajām, taču to var diezgan ātri apgūt, un ekrāns ātri reaģē uz mūsu darbībām. Versijās ar lielāku ekrānu ir iebūvēta arī satelītnavigācija un balss atpazīšana.
Active un Style versijās būsu sešu skaļruņu audio sistēma, bet pārējās versijas tikušas pie lieliskās JBL skaņas sistēma ar deviņiem skaļruņiem.
€
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Volvo XC40 apvieno stilīgu izskatu, ietilpību un komfortu ar plašu drošības aprīkojumu un relatīvi pieņemamu cenu, godam nopelnot What Car? labākā auto titulu. …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Land Rover Discovery Sport ir kompakts, bet praktisks SUV, kura galvenās iezīmes ir komforts un spēja pārvietoties arī bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī …