Testa brauciens
Toyota Corolla Cross pirmais brauciens
KAS TAS IR? Būdams superglobāls modelis, ko neražo tikai Eiropā un Antarktīdā, pie mums Toyota …
Toyota C-HR nešķiet īpaši lēts pirkums, ja salīdzina ar Seat Ateca vai Škoda. Dārgākie C-HR apdares līmeņi atrodas tajā pašā teritorijā, kur premium klases alternatīvas, tostarp BMW X1, Lexus LBX un Volvo XC40.
Tāpat pastāv arī liela cenu atšķirība, ja salīdzinām hibrīda un uzlādējamā hibrīda versijas. PHEV versija ir dārgāka nekā līdzvērtīgs Kia Niro PHEV vai Mazda MX-30 R-EV.
Oficiālais degvielas patēriņš visās versijās ir ļoti zems. Testēšanas laikā 2,0 l parastā hibrīda dzinēja apetīte bija 4,8 l/100 km.
Toyota ierindojās piektajā vietā no 31 ražotāja mūsu 2024. gada What Car? uzticamības aptaujā - nedaudz zemāk nekā iepriekš (otrā vieta), taču joprojām teicami.
Jaunākās paaudzes C-HR ir pārāk jauns, lai to iekļautu uzticamības reitingā, taču iepriekšējais modelis (2016-2023) bija viens no lieliskākajiem automobiļiem savā klasē.
Lai gan Toyota standarta trīs gadu garantija pati par sevi nav nekas īpašs, tā tiek automātiski pagarināta līdz pat 10 gadiem vai 185 000 km, ja katru gadu savu C-HR apkopsiet oficiālajā Toyota centrā. Tas pārspēj visus konkurentu piedāvājumus.
C-HR ir visai komfortabls, ņemot vērā kompakto SUV standartus. Dārgāko versiju durvju iekšpusē būs redzami daudz mīksto plastmasas elementu, kā arī zamšādas apdare.
Lētāko versiju sēdekļi ir apšūti ar audumu, kas izgatavots no 100 % pārstrādātām pudelēm, savukārt daļēja zamšādas efekta polsterējums ir izgatavots no 45 % vecu pudeļu. Ādas sēdekļi būs pieejami par papildu maksu.
Kopumā C-HR salons ir kvalitatīvs, lai arī aizmugures durvju apšuvumā izmantota visai lēta plastmasa.
Ja vēlaties izbaudīt kvalitatīvāko interjeru šajā klasē, mēs jums ieteiktu Lexus LBX.
Euro NCAP jaunākajam C-HR piešķīris piecas zvaigznes no piecām par drošību. Visaugstākie rezultāti tika iegūti par bērnu aizsardzību un neaizsargāto satiksmes dalībnieku aizsardzību (86% katrā sadaļā).
C-HR ir aprīkots ar pietiekami plašu drošības aprīkojumu, tostarp automātisko avārijas bremzēšanu (AEB), aklo zonu uzraudzību un ceļa zīmju asistentu. Jūs saņemat arī joslu uzraudzības sistēmu un automātisko tālo gaismu palīgsistēmu priekšējiem lukturiem.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Būdams superglobāls modelis, ko neražo tikai Eiropā un Antarktīdā, pie mums Toyota …
Testa brauciens
Toyota Corolla Cross pēc izmēriem atrodas starp Corolla un RAV4. Krosovers pēdējos gados …
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
|
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
|
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
|
||
BMW X6 |
€ 91 382 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
|
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
MG HS |
€ 26 990 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
|
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
|
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
|
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
|
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
|
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
|
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
|
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
|
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
CUPRA Formentor piedāvā SUV un kupejas dizaina kombināciju, atjautīgu interjeru un labu vadāmību. Lai gan tas nav tik praktisks kā Seat Ateca, salonā var ērti iesēsties četri augumā raženi pieaugušie un tam ir pienācīga …
Auto tests
Ja izvairāties no dārgākajām versijām, Volkswagen T-Roc ir racionāls pirkums. Mēs uzskatām, ka sākumlīmeņa apdares versija un 150 ZS TSI dzinējs ir labākais risinājums, jo šis krosovers ir ne tikai izsmalcināts un …
Auto tests
Jaguar F-Pace ir praktisks krosovers, ar kuru ir patīkami braukt. Finansiāli jēdzīgākais pirkums ir modifikācija ar 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēju, taču, ja rocība atļauj, V6 motors ir daudz atbilstošāks Jaguar zīmola …