Testa brauciens

Toyota lielākais furgons Proace Max brauc gan ar dīzeli, gan elektrību
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Toyota C-HR nešķiet īpaši lēts pirkums, ja salīdzina ar Seat Ateca vai Škoda. Dārgākie C-HR apdares līmeņi atrodas tajā pašā teritorijā, kur premium klases alternatīvas, tostarp BMW X1, Lexus LBX un Volvo XC40.
Tāpat pastāv arī liela cenu atšķirība, ja salīdzinām hibrīda un uzlādējamā hibrīda versijas. PHEV versija ir dārgāka nekā līdzvērtīgs Kia Niro PHEV vai Mazda MX-30 R-EV.
Oficiālais degvielas patēriņš visās versijās ir ļoti zems. Testēšanas laikā 2,0 l parastā hibrīda dzinēja apetīte bija 4,8 l/100 km.
Toyota ierindojās piektajā vietā no 31 ražotāja mūsu 2024. gada What Car? uzticamības aptaujā - nedaudz zemāk nekā iepriekš (otrā vieta), taču joprojām teicami.
Jaunākās paaudzes C-HR ir pārāk jauns, lai to iekļautu uzticamības reitingā, taču iepriekšējais modelis (2016-2023) bija viens no lieliskākajiem automobiļiem savā klasē.
Lai gan Toyota standarta trīs gadu garantija pati par sevi nav nekas īpašs, tā tiek automātiski pagarināta līdz pat 10 gadiem vai 185 000 km, ja katru gadu savu C-HR apkopsiet oficiālajā Toyota centrā. Tas pārspēj visus konkurentu piedāvājumus.
C-HR ir visai komfortabls, ņemot vērā kompakto SUV standartus. Dārgāko versiju durvju iekšpusē būs redzami daudz mīksto plastmasas elementu, kā arī zamšādas apdare.
Lētāko versiju sēdekļi ir apšūti ar audumu, kas izgatavots no 100 % pārstrādātām pudelēm, savukārt daļēja zamšādas efekta polsterējums ir izgatavots no 45 % vecu pudeļu. Ādas sēdekļi būs pieejami par papildu maksu.
Kopumā C-HR salons ir kvalitatīvs, lai arī aizmugures durvju apšuvumā izmantota visai lēta plastmasa.
Ja vēlaties izbaudīt kvalitatīvāko interjeru šajā klasē, mēs jums ieteiktu Lexus LBX.
Euro NCAP jaunākajam C-HR piešķīris piecas zvaigznes no piecām par drošību. Visaugstākie rezultāti tika iegūti par bērnu aizsardzību un neaizsargāto satiksmes dalībnieku aizsardzību (86% katrā sadaļā).
C-HR ir aprīkots ar pietiekami plašu drošības aprīkojumu, tostarp automātisko avārijas bremzēšanu (AEB), aklo zonu uzraudzību un ceļa zīmju asistentu. Jūs saņemat arī joslu uzraudzības sistēmu un automātisko tālo gaismu palīgsistēmu priekšējiem lukturiem.
€
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
![]() |
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
![]() |
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
![]() |
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …
Auto tests
Volvo XC40 apvieno stilīgu izskatu, ietilpību un komfortu ar plašu drošības aprīkojumu un relatīvi pieņemamu cenu, godam nopelnot What Car? labākā auto titulu. …
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …