Testa brauciens
Toyota Corolla Cross pirmais brauciens
KAS TAS IR? Būdams superglobāls modelis, ko neražo tikai Eiropā un Antarktīdā, pie mums Toyota …
Toyota C-HR ir pieejami divi parastie hibrīda benzīna dzinēji - 140 ZS 1,8 litru un jaudīgākais 200 ZS 2,0 litru agregāts. Tāpat nopērkama arī 220 ZS plug-in hibrīda (PHEV) versija, kas apvieno 2,0 litru dzinēju ar lielāku akumulatoru. Neatkarīgi no tā, kuru versiju izvēlaties, visi dzinēji ir ir sajūgti ar CVT automātisko pārnesumkārbu, kas demonstrē ātru reakciju.
Mūsu izvēle ir 1,8 litru agregāts. Lai arī tam nav fantastiskas dinamikas īpašības, līdz 100 km/h paātrinoties 9,9 sekundēs (sekundi lēnāk nekā Lexus LBX), ar to bez lieliem sarežģījumiem varēsiet sasniegt ātrumu, kāds nepieciešams braucienam pa šoseju.
Ja tas jums nav piemērots, izmēģiniet 2,0 litru hibrīddzinēju. Mēs pārliecinājāmies, ka 100 km/h tas sasniedz ātrāks nekā Ford Puma 1.0 Ecoboost un VW T-Roc 1.5 TSI.
PHEV versijai ir lielāka jauda (220 ZS), un tas ir vēl dinamiskāks, tiekot līdz 100 km/h 7,4 sekundēs. Tas nozīmē, ka taisnā līnijā tas ir ātrāks nekā Kia Niro PHEV vai Mazda MX-30 R-EV. Ar elektrību japāņu krosovers prot veikt 66 km distanci, kas ir nedaudz vairāk nekā iepriekšminētajiem konkurentiem.
C-HR nav tik ass un jautrs braukšanā kā Audi Q2 vai Ford Puma, taču, braucot normālā režīmā, C-HR vadāmība joprojām ir nosvērta un labi sabalansēta. Arī stūres iekārta ir pietiekami precīza, lai veiktu dinamiskas virāžas.
Līkumos virsbūvei ir tendence nedaudz sasvērties, savukārt asākās kaskādēs priekšējas riepas var zaudēt saķeri. Vairums C-HR īpašnieku gan šīs nianses nepamanīs, jo ikdienišķā braucienā krosovers uzvedas pārliecinoši.
C-HR ir salīdzinoši mīksta balstiekārta, kas nodrošina vienmērīgu braukšanu. Lai gaitu padarītu maksimāli komfortablu, jāizvēlas Active vai Style komplektācijas līmeņi, jo tie aprīkoti attiecīgi ar 17 un 18 collu riteņu diskiem, atšķirībā no 19 un pat 20 collu vieglmetāla diskiem, kas pieejami Luxury, Premiere Edition, GR Sport un GR Sport Premiere Edition versijās. Mēs vēl neesam izbraukuši ar GR Sport versiju, kurai ir stingrāka balstiekārta, taču sagaidāms, ka tas būs viscietākais no visiem C-HR.
Lai tiktu galā ar papildu svaru, PHEV versijai ir pielāgoti balstiekārtas uzstādījumi, sekmīgi adaptējot papildu svaru no akumulatora un elektromotra. Lai arī gaita ir nedaudz cietāka nekā parastajam hibrīdam, braukšanas komforts ir līdzvērtīgs.
Vieglā hibrīda dzinējs nelielā ātrumā var pārvietoties tikai ar elektromotoru, tāpēc tas ir klusāks nekā vairums mazo SUV, kam nav uzstādīta šī tehnoloģija. Tomēr, lai paātrinātos ašāk, ir nepieciešama palīdzība no benzīna dzinēja, un iekšdedzes agregāta pieslēgšanās būs dzirdama arī salonā.
Pie vainas ir CVT automātiskā pārnesumkārba - kad nospiežat akseleratora pedāli, augstie motora apgriezieni piepilda salonu ar kaitinošu troksni. Lexus LBX, kas aprīkots ar CVT, piemīt tāda pati īpašība, taču tā trīs cilindru motors ir daudz klusāks nekā 2,0 litru agregāts iekš C-HR. Neatkarīgi no iegādātās versijas, C-HR salons ir labi izolēts no pretvēja un ceļa trokšņiem.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Būdams superglobāls modelis, ko neražo tikai Eiropā un Antarktīdā, pie mums Toyota …
Testa brauciens
Toyota Corolla Cross pēc izmēriem atrodas starp Corolla un RAV4. Krosovers pēdējos gados …
Testa brauciens
Pirms vairākiem gadiem, 2012. gadā Toyota atjautīgi atrisināja komercauto …
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
|
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
|
||
Audi Q7 |
€ 63 500 |
|
||
BMW X6 |
€ 91 382 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
|
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
MG HS |
€ 26 990 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Opel Grandland |
€ 29 750 |
|
||
Opel Mokka |
€ 24 800 |
|
||
Opel Frontera |
€ 22 800 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
|
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
|
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
|
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 34 300 |
|
||
Volkswagen T-Roc |
€ 25 800 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
|
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
|
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Land Rover Discovery Sport ir kompakts, bet praktisks SUV, kura galvenās iezīmes ir komforts un spēja pārvietoties arī bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Opel Grandland ir labi aprīkots un pietiekami ietilpīgs, lai patiktu lielākajai daļai ģimeņu. Tomēr ir grūti ignorēt līdzīgā cenā esošo Kia Sportage, kas būs arī praktiskāks un ērtāks. …