Auto tests
Lamborghini
Urus
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Pie stūres ērti iekārtoties varēs jebkurš, pateicoties plašām stūres un sēdekļa regulēšanas iespējām. Priekšējais panelis ir divdaļīgs - augšējā daļā ir radio vai navigācijas ekrāns, bet apakšdaļā - klimata kontrole. Slēdži ir parocīgi un viegli lietojami arī brauciena laikā, arī pārredzamība ir laba.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, taču aizmugurē būs mazliet šaurāk. Griesti garākiem pasažieriem var šķist par zemu, īpaši versijās ar panorāmas stikla lūku. Bagāžas nodalījums ir ietilpīgs un sēdekļu atzveltnes var nolaist gandrīz līdz ar zemi.
Mēs rekomendētu vidējo aprīkojuma līmeni GL+, kurā ir divzonu klimatkontrole, labāka audiosistēma, kā arī dažas citas opcijas, salīdzinot ar bāzes versiju GL, kuras aprīkojums arī, faktiski, nav slikts. Dārgākajā GLX aprīkojuma līmenī ir arī tādas ekstras kā stāvvietas sensori un bi-ksenona lukturi.
€
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Auto tests
Otrās paaudzes Volvo XC60 ir lielisks ikdienas auto un viens no labākajiem krosoveriem, kādu šobrīd iespējams nopirkt …