Testa brauciens

Praktiskā latvieša izvēle – Subaru Outback īpašnieka pieredze
Jāni Baumani draugi un tuvākie pazīst kā mednieku. Viņš 13 gadus vadījis Latvijas lielāko mednieku …
Visiem Outback ir vienāds dzinējs - 2,5 litru benzīna motors, kas attīsta 169 ZS. Arī transmisijas izvēle ir viena - CVT pārnesumkārba. Šādas kombinācijas rezultātā laiks no 0 līdz 100 km/h ir 10,2 sekundes.
Outback ir pietiekami atsaucīgs un ātrs, braucot pa pilsētu, taču uz šosejas tā viektspēja samazinās. Tur tas pieprasa smagnēju kustību ar labo kāju, un pat tad, ja jūs to izdarāt, paātrinājums ir visai gauss. Daudzi konkurenti, tostarp arī sākumlīmeņa Škoda Superb universālis, paātrinās ātrāk un ar mazāku piepūli.
Pozitīvi ir tas, ka paātrinājuma brīdī tas nav tik skaļš kā daudzi citi ar CVT aprīkotie automobiļi, piemēram, Honda HR-V. Interesanti, ka Subaru ir ieprogrammējis mākslīgus pārnesumus, kas uz īsu brīdi samazina jaudu, lai radītu iespaidu, ka ir veikta pārnesumu pārslēgšana. Tas samazina apgriezienus, padarot to nedaudz mierīgāku un līdzīgāku automātiskajai pārnesumkārbai, kas nav CVT.
Outback ir viegli vadāms. Vieglā stūres grozīšana ļauj viegli veikt manevrus nelielā ātrumā, tomēr stūre nesniedz jūtamu atgriezenisko saiti, tāpēc pagriezienos tas nebūs tik precīzs kā BMW 3. sērijas Touring. To papildina ar jūtama virsbūves sasvēršanās brīdī, kad straujāk maināt virzienu.
Četru riteņu piedziņas sistēma dara to, kas norādīts tās nosaukumā, nodrošinot lielisku saķeri visās situācijās. Tā ir laba ziņa treileru īpašniekiem, kuri vēlas izbraukt no dubļaina lauka. 2000 kg vilkšanas ierobežojums piekabei ar bremzēm ir labs rādītājs, tomēr tas nav labākais vilcējs savā klasē.
Diemžēl braukšanas kvalitāte nav Outback spēcīgākā īpašība. Gaita nedaudz nostabilizējas, tiklīdz esat sasniedzis lielāku ātrumu, taču šasija nav tik elastīga, kā tai vajadzētu būt, ņemot vērā paaugstināto klīrensu un salīdzinoši mazos 18 collu vieglmetāla diskus.
Lai to kompensētu, jāsecina, ka Outback ir viens no izturīgākajiem apvidus automobiļiem, kam ir labāks klīrenss nekā vairumam citu automašīnu. Tas ne tikai ļauj vieglāk pārvarēt šķēršļus, bet arī sniedz pārliecību, ka, braucot pa bedrainu apvidu, nesabojāsiet automobili.
Braucot kruīza režīmā, ceļa radītais troksnis nav liels, un dzinējs ir samērā kluss, ja no tā netiek prasīts daudz. Vienīgās aizķeršanās ir pretvēja trokšnis, kas rodas ap vertikālo priekšējo stiklu un lielajiem durvju spoguļiem.
€
Testa brauciens
Jāni Baumani draugi un tuvākie pazīst kā mednieku. Viņš 13 gadus vadījis Latvijas lielāko mednieku …
Testa brauciens
Subaru Outback vienmēr bijis pusceļā starp pilnpiedziņas universāli un īstenu SUV. Tam ir vērienīgs klīrenss, …
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …